رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از افتتاح ۳ بوستان جدید در پایتخت طی دو هفته آینده در مناطق ۱۴، ۱۲ و ۶ خبر داد.

زهرا صدراعظم نوری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران درباره افتتاح بوستان‌های جدید در پایتخت اظهار داشت: در روزهای پایانی شهریور و اوایل مهر سال جاری از محل اعتبارات کمیسیون ماده ۷ سه بوستان جدید در پایتخت به بهره‌برداری می‌رسند.

وی افزود: بوستان وثوق‌الدوله در منطقه ۱۴، بوستان هرندی در منطقه ۱۲ و بوستان زندگی در منطقه ۶ بوستان‌هایی هستند که طی یک تا دو هفته آینده در پایتخت به بهره‌برداری می‌رسند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ادامه داد: در حال حاضر تهران دارای بیش از ۲۲۰۰ بوستان جنگلی، بوستان بزرگ مقیاس و محلی است و تقریبا هر محله از شهر تهران یک بوستان دارد.

نوری گفت: البته از ۳۵۲ محله تهران بر اساس آخرین بررسی‌ها ۱۲ محله فاقد بوستان بود که با اقدامات انجام گرفته برای ۵ تا ۷ محله تمهیدات لازم برای ایجاد بوستان فراهم شد و تملک‌هایی جهت گسترش فضای سبز در پایتخت صورت گرفت.

وی بیان داشت: بنابراین می‌توان گفت که تنها ۵ محله تهران فاقد بوستان است که طی یک‌سال آینده ساز و کار لازم برای ایجاد بوستان در این محلات هم فراهم می‌شود و مدیریت شهری برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت توسعه هر چه بیشتر فضای سبز در پایتخت در نظر گرفته است.

کد خبر 549861

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha