قرار بود سرمربی تراکتور از میان چند گزینه جذاب دیروز انتخاب شود اما این اتفقا نیفتاد.

علی کریمی

به گزارش همشهری آنلاین باشگاه تراکتور بعد از اینکه نتوانست علی دایی را مجاب به حضور در تبریز کند باب مذاکره  با چند گزینه جذاب را باز کرد. از فرهاد مجیدی، علی کریمی، علیرضا منصوریان و مهدی تارتار و  البته الکس نوری به عنوان گزینه‌های جانشینی ساکت الهامی نام برده می‌شد. قرار بود بمب خبری تراکتور در خصوص انتخاب سرمربی دیروز منفجر شود که این اتفاق نیفتاد تا در نهایت این باشگاه با صدور اطلاعیه‌ای خبر از توافق با سرمربی فصل آینده این تیم تا آخر هفته بدهد. 

حالا خبر رسیده در حالی که توافقات ابتدایی با فرهاد مجیدی برای نشستن روی نیمکت تراکتور انجام شده بوده اما موضع‌گیری هواداران این تیم علیه فرهاد باعث شده تا مدیران این باشگاه مذاکرات با این گزینه را متوقف کنند. سرخ‌های تبریز بعد از مذاکره با مجیدی سراغ علی کریمی کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی رفتند که از قضا همیشه مورد احترام هواداران این تیم هم بوده. با این حال مذاکرات مدیران باشگاه تبریزی با کریمی در نهایت  با رد این پیشنهاد از سوی سرمربی سابق سپیدرود روبه رو می‌شود و کریمی اعلام می‌کند در شرایط فعلی علاقه‌ای به حضور بر روی نیمکت تراکتور ندارد تا دومین گزینه تراکتور هم منتفی شود.

در مورد الکس نوری هم گفته می‌شد این مربی تنها نامش برای نشستن روی نیمکت تراکتور مطرح شده و مدیران این تیم هیچ مذاکره‌ای با او برای قبول هدایت این تیم نکرده اند. با این حال نوری حالا به گزینه اصلی باشگاه استقلال تبدیل شده است در صورتی که مذاکرات استقلال با او شکل جدی به خود بگیرد او احتمالا نیمکت استقلال را خواهد پذیرفت.

دلیل تاخیر انتخاب سرمربی فصل بعد تراکتور در واقع انتظارات بالای هواداران این تیم است. سرخ‌های تبریزی هنوز در فصل نقل و انتقالات حضور چشمگیری نداشته‌اند و چند بازیکن تاثیرگذار این تیم هم یا جدا شده‌اند و یا در آستانه جدایی از این تیم هستند. با این حال در بازار مربیان داخلی نه گزینه جذابی باقی مانده و گزینه‌ای که به لحاظ سابقه و کارنامه قابلیت نشستن روی نیمکت این تیم را داشته باشد. با شرایط موجود تراکتور چاره ای ندارد جز اینکه ظرف یکی دو روز آینده از میان گزینه های باقی مانده داخلی یک نفر را به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم انتخاب کند. 

کد خبر 549835

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha