چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
۰ نفر

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک میلیارد تومان طلا و سکه مسروقه در شهر کرمانشاه با تلاش پلیس آگاهی خبر داد که پسر ناخلف با همدستی دوستش از مغازه پدر دزدیده بود.

طلا فروشی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار علی اکبر جاویدان افزود: پس از اعلام یک مورد سرقت از مغازه طلافروشی سطح شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. با حضور تیم مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در محل و بررسی‌های ابتدایی، مشخص شد سارق یا سارقان به‌راحتی وارد مغازه طلافروشی شده و هیچ اثری از شکستگی و تخریب در آن به چشم نمی‌خورد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: صاحب مغازه در اظهارات خود از گم شدن کلید گاوصندوق سخن گفت و اینکه در آن لحظه شریک وی به همراه پسر و دوست پسرش در مغازه حضور داشته‌اند. کارآگاهان در گام بعدی به سراغ نفرات یادشده رفتند که در نهایت دوست پسر صاحب مغازه در بازجویی‌ها به سرقت کلید گاوصندوق با همکاری پسر صاحب مغازه اعتراف و عنوان کرد در فرصتی مناسب هر ۲ اقدام به سرقت طلاجات و سکه‌های موجود کردیم.

وی گفت: در ادامه پسرناخلف به همدستی با دوستش برای سرقت طلاها مغازه پدر اعتراف و عنوان کرد آنها را در خودروی ۲۰۶ یکی از دوستانش مخفی کرده که با راهنمایی وی خودروی مورد نظر کشف و پس از بازرسی‌های لازم همه طلا و سکه‌های سرقتی کشف شد. پسر صاحب مغازه و ۲ دوستش بازداشت شده‌اند و همه طلاها و سکه‌های سرقتی تحویل مالباخته شد.

کد خبر 549826

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha