مدیران باشگاه استقلال بعد از ناکامی در بازگرداندن استراماچونی حالا مذاکرات خود را با سرمربی سابق وردربرمن آغاز کردند.

نوري

به گزارش همشهری آنلاین مدیران استقلال که بعد از برکناری فرهاد مجیدی در تلاش برای بازگرداندن آندره استراماچونی بودند با توجه به قانون جدید منع حضور بازیکنان ومربیان خارجی موفق به این کار نشدند. استراماچونی هم در واکنش به این موضوع دیروز با انتشار پستی در صفحه شخصی خود رسما اعلام کرد که مذاکراتش با این باشگاه هرگز به مرحله پیشنهاد نرسیده و در واقع هر دو طرف ماجرا در انتظار تعیین تکلیف اجرایی شدن قانون جدید بودند.

با این حال مدیران استقلال که از سوی هواداران این تیم تحت فشار شدید هستند اقدام به مذاکره با الکس نوری مربی ایرانی آلمانی سابق وردربرمن و هرتابرلین کردند.  از دیروز عنوان شده که نوری گزینه قطعی استقلال برای نشستن بر روی نیمکت استقلال است گفته می‌شود با توجه به اینکه نوری دارای پدری ایرانی است قانون جدید قابلیت دور زدن دارد. مربی ۴۲ ساله‌ای که فصل گذشته و بعد از جدایی برانکو از پرسپولیس یکی از گزینه های نشستن بر روی نیمکت پرسپولیس بود اما در نهایت کالدرون آرژانتینی انتخاب شد.

نوری با توجه به کاریزما و سابقه‌ای که در فوتبال آلمان دارد می‌تواند تا حدودی مورد توجه هواداران استقلال قرار بگیرد. البته اگر هواداران این تیم به این نتیجه برسند که استراماچونی تنها مربی دنیای فوتبال نیست.

کد خبر 549674

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    0 1
    کاش یک نفر بهش بگه ، احمق نشی پاشی بری ایران که آخر کارت به شکایت و آبروریزی ختم بشه و از سرزمین اجدتدیت متنفر بشی