بورس تهران امروز دوشنبه ۲۴ شهریورماه را با رشد آغاز کرد و به پایان رساند و شاخص کل با افزایش ۲۹ هزار و ۲۹۹ واحد کانال ۱.۶ میلیون واحد را پس گرفت.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۲۹ هزار و ۲۹۹ واحد رشد رقم یک میلیون و ۶۰۷ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. بدین ترتیب بعد از مدتها ریزش‌های متوالی شاخص کل کانال ۱.۶ میلیون واحد را بازپس گرفت. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۶۰ واحد کاهش به رقم ۴۲۲ هزار و ۸۸۷ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا پایان کار بازار سرمایه یک میلیون و ۳۳۴ هزار ۵۳۰ معامله به ارزش ۹۷ میلیارد و ۴۶۷ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گهر و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. بانک پارسیان و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۲۳۰ واحد افزایش رقم ۱۷ هزار و ۱۳ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا پایان ساعت کار ۵۱۶ هزار و ۴۷۱ معامله انجام داده‌اند که ۳۸ میلیارد و ۵۰۳ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون، سنگ آهن گهر زمین، فولاد هرمزگان جنوب، سهامی ذوب آهن اصفهان، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبر 549170

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha