بازار سرمایه امروز یک‌شنبه ۲۳ شهریورماه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت و درحالی که در ساعات اولیه معاملات روندی صعودی داشت و شاخص کل به یک میلیون و ۵۹۳ هزار واحد رسید، در ساعات میانی و پایانی معاملات روندی متغیر داشت و در نهایت بر روی رقم یک میلیون و ۵۷۸ هزار واحد متوقف شد.

بورس

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۵ هزار و ۵۶۸ واحد افت رقم یک میلیون و ۵۷۸ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۳۸۲ واحد کاهش به رقم ۴۲۳ هزار و ۱۵۳ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت یک میلیون و ۱۸۳ هزار معامله به ارزش ۱۰۶ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل گهر و فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین ملی صنایع مس ایران، کشتیرانی جمهوری اسلامی، گروه مپنا، شرکت ارتباطات سیار ایران، سرمایه‌گذاری غدیر نیز بیشترین تاثیر منفی را بر این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۱۳.۹۰ واحد افزایش رقم ۱۶ هزار و ۷۸۳ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۳۳۳ هزار و ۴۷۷ معامله انجام داده‌اند که ۲۷ میلیارد و ۳۶۲ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین سهامی ذوب آهن اصفهان، هلدینک صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی تندگویان و توسعه مسیر برق گیلان نیز بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشتند.

کد خبر 548854

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha