مطبوعات و رسانه‌های انگلیسی اتفاقی که دو بازیکن تیم ملی انگلیس رقم زدند را شب شرمساری نامیدند!

جیسون

به گزارش همشهری آنلاین بعد از پیروزی یکشنبه شب گذشته انگلیس در برابر ایسلند دو بازیکن این تیم به نام‌های فودن و میسون گرین فوود دو دختر ایسلندی را به اتاقشان راه دادند.

این تصویر را دختران ایسلندی در زمان حضورشان در اتاق این دو بازیکن در هتل تیم ملی انگلیس  گرفته و نشریه سان آن را منتشر کرده است

بعد از اینکه یکی از دخترها با انتشار فیلم و تصاویری از این دیدار در اینستاگرام، باعث لو رفتن ماجرا شد، دو بازیکن جوان سیتی و یونایتد از تیم ملی انگلیس اخراج و باشگاهایشان نیز آنها را جریمه کردند.
مطبوعات و رسانه های انگلیسی به تازگی علاوه بر دادن لقب "شب شرمساری" به شب فوق، به نقل از دو دختر ایسلندی،  جزئیات جدیدی را منتشر کردند. بر اساس گفته های دو دختر، مثل اینکه گرت ساوت گیت در ساعت ۵ بامداد  به ماجرا پی برده  و پرسنل هتل با ورود به اتاق این دو، که با هم دختر عمو هستند، به دنبال دو بازیکن جوان، حتی قفسه لباس های آنها را هم گشته بودند!
مطبوعات انگلیسی لحظه به لحظه جزئیات جدیدی از این ماجرا را منتشر می کنند و از کوچکترین جزئیات ، حتی از برند شکلات و چیزهایی که در طی ملاقاتشان خورده اند هم بی تفاوت عبور نمی کنند.

کد خبر 548808

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha