یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
۰ نفر

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۴۱۷ کیلوگرم ماده مخدر حشیش با کار اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه و همکاری پلیس سمنان خبر داد.

حشیش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار علی اکبر جاویدان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی یک دستگاه کامیون که قصد انتقال مقدار زیادی حشیش از استان های شرقی به تهران را داشت، مطلع شدند. 

وی افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر کرمانشاه پس از شناسایی دقیق مسیر حرکتی کامیون در محور سمنان، موضوع را به اطلاع همکاران خود در این استان رسانده و آنها نیز موفق به توقیف خودرو در ابتدای شهر سمنان شدند. 

سردار جاویدان، تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان در بازرسی های انجام شده موفق به کشف ۴۱۷ کیلوگرم ماده مخدر حشیش که به صورت حرفه ای در کامیون جاساز شده بود، شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در این راستا ۲ قاچاقچی دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شده و کامیون حامل مواد مخدر نیز به پارکینگ منتقل شد.

وی در پایان با قدردانی از همکاری مردم با پلیس، از شهروندان خواست هرگونه اطلاع در خصوص فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر را از طریق سامانه ۱۲۸ گزارش کنند.

طبق اعلام مسئولان انتظامی استان کرمانشاه کشفیات موادمخدر در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۳ درصد رشد داشته است.

کد خبر 548796

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha