صادق درودگر مدعی شد بازگشت استراماچونی نزدیک به ۴ میلیون دلار برای استقلال هزینه در برخواهد داشت.

استراماچوني

به گزارش همشهری آنلاین صادق درودگر عضو هیات رییسه سازمان لیگ که پیش از این چندین بار در خصوص بازنگشتن استراماچونی به استقلال صحبت کرده بود امروز هم در یک گفت و گوی تلویزیونی از هواداران استقلال خواست که درخواست های سرمربی ایتالیایی مبنی بر دریافت یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو غرامت، ۲ میلیون دلار دستمزد قرارداد بعدی و ۵۵۰ هزار دلار غرامت شفر را روی هم بگذارند تا به یک نتیجه منطقی برسند. با ادعاهایی که درودگر کرده بازگشت استراماچونی نزدیک به ۴ میلیون دلار برای استقلال هزینه در برخواهد داشت. رقمی نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان.

درودگر البته در این میان گریزی هم به صحبت‌های مجری برنامه زد و از او به عنوان یک استقلال متعصب خواست که به این ماجرا نگاهی منطقی داشته باشد. مجری برنامه سلام صبح بخیر در چند روز اخیر بارها در خصوص بازگشت استراماچونی در برنامه زنده صحبت کرده بود و البته هر ا گاهی هم بحث رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پیش کشیده بود. او دراین برنامه و بعد از عقد قرارداد آل کثیر با پرسپولیس گفته بود« یک نفر به من بگوید آل کثیر با چه معیاری قرارداد ۶ و نیم میلیاردی برای دو فصل بسته است.» هر چند بعدها این رقم تکذیب و مشخص شد که آل کثیر با مبلغی در حدود ۴ میلیارد و ۸۰۰ برای دو فصل سرخپوش شده است.

واعظی البته امروز صبح هم به ماجرای عقد قرارداد بازیکنان پرسپولیس در زمان رویانیان اشاره کرد و اینکه آن زمان هم سقف قرارداد توسط این باشگاه رعایت نمی‌شد و مدیرعامل سابق این تیم به بازیکنان خودروی لوکس به عنوان بخشی از قرارداد می‌داد.

کد خبر 548734

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha