معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان گفت: هیچ گونه ارتباطی بین ابتلای دانش آموزان اعلام شده مبتلا به کرونا در الشتر با بازگشایی مدارس وجود ندارد.

تردید مدرسه

به گزارش همشهری‌آنلاین و به نقل از برنا؛ روز شنبه  در پی درج خبری در برخی رسانه‌ها مبنی بر ابتلای ۳۹ دانش‌آموز شهرستان سلسله به ویروس کرونا، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان با رد ابتلای این دانش آموزان در مدارس سلسله ،اظهار کرد: هیچ گونه ارتباطی بین ابتلای دانش آموزان اعلام شده مبتلا به کرونا با بازگشایی مدارس وجود ندارد.

فرید بهرامی افزود: یک هفته بیشتر از بازگشایی مدارس نمی گذرد و در شهرستان سلسله نیز بازگشایی مدارس و آموزش حضوری به دانش آموزان از هفته گذشته به دلیل اعلام شرایط قرمز در این شهرستان در کمتر از ۱۰ درصد مدارس و آن هم به شکل حضور اختیاری دانش‌آموزان و با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی انجام گرفته است.

او اضافه کرد:  در بحث نتایج اعلامی آزمایش تشخیص کرونا مورخ ۲۱ و ۲۲  شهریور از سوی شبکه بهداشت شهرستان سلسله در خصوص مثبت بودن ابتلا ۱۸ دانش آموز، پس از بررسی‌ها و پیگیری‌های انجام گرفته از طریق مدیران مدارس مشخص شد که تنها یک نفر از دانش آموزان و آنهم در یکشنبه گذشته صرفاً جهت تحویل کتاب به مدرسه مراجعه کرده و نتیجه مثبت ابتلای ۲۱ دانش‌آموز دیگر به ویروس کرونا نیز قبل از بازگشایی مدارس به آنان اعلام شده است.

شبکه بهداشت: اصلا صحت ندارد!

درپی اختلاف نظر آمار کرونایی  در مدارس الشتر حمزه حسنی رییس  شبکه بهداشت و درمان  شهرستان سلسله  در گفتگو  با خبرنگار برنا  از ابتلای  تعداد ۲۸ نفر از اول شهریور تا به امروز ۲۲شهریور خبر داد.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان  سلسله آمار ۳۹ نفر را تکذیب و آمار اصلی را تعداد ۲۸ نفر دانست.

او  همچنین رِنج اصلی سن این افراد را از ۷ تا ۱۷ سال دانست.

کد خبر 548605

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha