شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
۰ نفر

جشن «شور عاطفه» مهر امسال با هدف تامین تجهیزات هوشمند برای دانش آموزان بی بضاعت برگزار می شود.

تبلت دانش آموزی

همشهری آنلاین- زینب زینال‌زاده: مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اعلام این خبر گفت: «هر چند بازگشایی مدارس ۱۵ شهریور صورت گرفت و دانش آموزان زودتر از مهر وارد مدرسه و کلاس های درس شدند اما شور عاطفه ها فراموش نشده است و چون سالهای گذشته این جشن باشکوه با رعایت پروتکل های ستاد مقابله با کرونا برگزار می شود.»
به گفته «سید ابوالفضل پرپنچی»به دلیل تقارن جشن عاطفه ها با محرم این مراسم از ۲۲ شهریور تا ۱۱ مهر ماه با هدف تامین مایحتاج دانش آموزان بی بضاعت برگزار می شود.
او با اشاره به این که بیش از ۱۷ هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان تهران قرار دارد،  عنوان کرد: «به دلیل بیماری کرونا دانش آموزان بیش از هر چیز دیگر نیاز به تجهیزات هوشمند مانند گوشی و تبلت نیاز دارند. بنابراین تامین این تجهیزات در اولویت قرار دارد و امیدواریم با کمک خیرین و همراهی مردم می توانیم این تجهیزات را تهیه و در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار دهیم.»
به گفته پرپنچی تمامی دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان تهران آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی شهروندان هستند.
همچنین نیکوکاران می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #۰۲۱*۸۸۷۷* یا تماس با شماره ۷۳۵۵ درج کد ۱۶ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ کمک های غیرنقدی خود را برای تهیه تجهیزات هوشمند مورد نیاز دانش آموزان واریز کنند.
 

کد خبر 548395

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha