رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص ادعای خروجش از کشور گفت: به پیشنهاد رئیس قوه قضائیه یکسال است شکایت کرده‌ام ولی از آن نتیجه‌ای نگرفتم و شاهد هستم این مطالب بار دیگر منتشر می‌شود.

عبدالله جاسبی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی از نهادهای تقنینی خواست شرایطی را تدوین کنند که هر کسی نتواند نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود و در ادامه درباره ادعای خروجش از کشور، گفت: موضوع خروج من با مبلغ ۱۲۵ هزار میلیارد تومان، ناشی‌گری مدعیان بود چون رقمی را گفتند کسی باور نمی‌کرد حتی افرادی به من گفتند با این رقم به شکل طبیعی مشکل حل می‌شود و نیازی نیست تا کاری انجام دهید.

 عبدالله جاسبی گفت: تخریب در فضای مجازی برای خیلی‌ها به موضوعی رایج تبدیل شده است. سال گذشته که چنین مطلبی شایع شد علت را جویا شدم برخی‌ها گفتند در این باره مصاحبه یا شکایت کنم.

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی افزود: به پیشنهاد رئیس قوه قضائیه یکسال است شکایت کرده ام ولی از آن نتیجه ای نگرفتم و شاهد هستم این مطالب بار دیگر منتشر می‌شود. حداقل از قوه قضائیه، نیروی انتظامی و پلیس فتا انتظار دارم با منتشر کنندگان مجدد این شایعه که قابل شناسایی هستند، برخورد قانونی کنند.

جاسبی یادآور شد: از ابتدای پیروزی انقلاب با این تخریب‌ها آشنا هستم و از همان ابتدا شخصیت‌های بزرگی چون شهیدان بهشتی و مطهری را تخریب می‌کردند. فکر می‌کنم بهترین هدیه برای شخصیتی چون بهشتی، شهادت بود. علتش این بود که بیشترین تخریب را علیه او کردند و این شهادت باعث شد همه این تخریب‌ها دود شود و به هوا برود و او  به قهرمان تبدیل شود. همچنین ائمه جمعه و شهدای هفتم تیر که شهید شدند، تاریخ از آنان به نیکی یاد خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: جامعه از فقدان این شخصیت‌های بزرگ خسارت دید این تخریب‌ها از قبل انقلاب بوده و هنوز هم ادامه دارد البته نمی‌خواهم خودم را با آنها مقایسه کنم.

کد خبر 548212

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha