مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
۰ نفر

آرمین رحمت‌پور از استان گیلان مقام نایب‌قهرمانی اولین دوره رقابت‌های شطرنج آنلاین ناشنوایان ایران را کسب کرد.

شطرنج آنلاین

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان چهارشنبه ۱۹ شهریور اظهار کرد: اولین دوره مسابقات شطرنج آنلاین قهرمانی ناشنوایان کشور یادواره شهدای مدافع سلامت با کسب یک مدال نقره و مقام نایب قهرمانی همراه بود. در جریان این رقابت ها با حضور ۴۵ شطرنجباز از استان‌های مختلف کشور در دو بخش بانوان و آقایان، آرمین رحمت‌پور ورزشکار شایسته گیلانی توانست در بخش آقایان مقام نایب‌قهرمانی را کسب کند.

مرتضی ورزلدوست افزود: در رقابت‌های شطرنج آنلاین ناشنوایان کشور و در بخش آقایان، ۱۹ شطرنجباز با هم به رقابت پرداختند که در نهایت ورزشکاری از اصفهان به مقام قهرمانی دست یافت و آرمین رحمت‌پور از گیلان روی سکوی نایب‌قهرمانی قرار گرفت تا مدال نقره این دوره از مسابقات را بر گردن بیاویزد و ورزشکاری از کهگیلویه و بویراحمد نیز سوم شد. در رقابت‌های بخش بانوان نیز که با حضور ۲۶ شطرنجباز انجام شد، ورزشکارانی از استان‌های تهران، لرستان و اصفهان به ترتیب اول تا سوم شدند.  

گیلان از استان‌های مطرح شطرنج کشور است که همواره در مسابقات داخلی و بین‌المللی شطرنجبازان این استان حضور داشته و مقام‌های ارزشمندی را کسب کرده‌اند. همایون توفیقی، امیررضا پوررمضانعلی، آرش طاهباز و سیدخلیل موسوی از جمله شطرنجبازان مطرح استان گیلان هستند.

کد خبر 547854

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha