چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
۰ نفر

فیلم سینمایی «قصر شیرین» به کارگردانی سیدرضا میرکریمی در چهاردهمین دوره جوایز فیلم آسیایی نامزد دریافت دو جایزه بهترین بازیگر مرد و بهترین فیلمنامه شد.

حامد بهداد در فيلم قصر شيرين

به گزارش همشهری آنلاین، امسال برای نخستین بار جوایز فیلم آسیایی به بهترین‌های سینمای آسیا همزمان با جشنواره فیلم بوسان به برگزیدگان اهدا می‌شود و ۱۶ فیلم و فرد برنده جوایز خود را روز ۱۴ اکتبر دریافت می‌کنند. قرار است مراسم به شکل مجازی و آنلاین از یوتیوب پخش شود و همه مهمانان و علاقه‌مندان برای در امان ماندن از ویروس کرونا از خانه شاهد اهدای جوایز باشند.

بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم بوسان هفت تا ۱۶ اکتبر در کره جنوبی برگزار می‌شود و تقدیر از برگزیدگان چهاردهمین دوره جوایز فیلم آسیایی بخشی از آن خواهد بود. از ایران حامد بهداد برای بازی در «قصر شیرین» نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد شده و محمد داوی و محسن قرایی هم برای نوشتن فیلمنامه همین فیلم باید برای بردن جایزه بهترین فیلمنامه رقابت کنند. دیگر نماینده ایران در این دوره محمد رسول‌اف که با «شیطان وجود ندارد» نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم است. این فیلم پیش‌تر جایزه خرس طلایی جشنواره برلین را برده است.

کد خبر 547829

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha