دهقانی زنگنه گفت: در حال رایزنی با مسئولان ترکیه هستیم تا مشکلات پروازهای ترکیه رفع شود بهتر است مردم فعلا بلیت هواپیما به مقصد کشور ترکیه را نخرند.

هواپيما

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تورج دهقانی زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشور در حاشیه بازدید از سفرهای هوایی در خصوص تعرفه چند میلیونی بلیت رفت و برگشت تهران ـ استانبول گفت: مردم بهتر است فعلا بلیت پروازهای ترکیه را نخرند.

این مقام مسئول افزود: در حال رایزنی با کشور ترکیه هستیم، همچنین وزارت امور خارجه در حال رایزنی است تا مشکلی برای پروازهای ترکیه ایجاد نشود.

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است در یازدهم مهرماه باز هم پروازهای ترکیه به تعویق بیفتد گفت: هنوز چیزی مشخص نیست، اما مردم بهتر است بلیت خریداری نکنند.

دهقانی زنگنه همچنین درباره فرودگاه ماهشهر و ایمن نبودن آن توضیح داد: شبهاتی درباره ایمن نبودن فرودگاه ماهشهر ایجاد شده بود که با شرکت‌ فرودگاه‌ها و همچنین وزیر راه و شهرسازی صحبت کردیم و بعد از تعطیلی چند ساعته فرودگاه مقرر شد شرکت فرودگاه‌ها با مسئولیت فرودگاه عسلویه و ماهشهر پذیرفتن مسئولیت ناوبری را در دستور کار خود قرار دهد.


 

کد خبر 547661

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha