چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
۰ نفر

نمایشگاه مجازی هنرهای تجسمی در رشته‌های عکاسی، پوستر، لوگو، نقاشی، نقاشی‌خط، خوشنویسی، تایپوگرافی، طراحی روی سنگ و سرامیک، کاریکاتور و تصویرسازی در خوزستان برگزار می‌شود.

هنرهای تجسمی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، دبیر اجرایی نمایشگاه مجازی هنرهای تجسمی اهواز چهارشنبه ۱۹ شهریور گفت: این نمایشگاه با هدف حمایت از هنرجویان و هنرمندان هنرهای تجسمی، تعامل و ارتباط آنها با یکدیگر، آشنایی شرکت کنندگان با حوزه هنری، ایجاد ارتباط بین شرکت‌کنندگان، ترغیب هنرجویان به انجام کار اصولی از زوایای متفاوت، کشف استعدادهای برتر در زمینه هنرهای تجسمی، افزایش مخاطب و بازدید از آثار منتخب شرکت‌کنندگان نمایشگاه برگزار می‌شود.

بابک جاودانه ادامه داد: شرکت در این نمایشگاه برای تمام هنرجویان و هنرمندان آزاد و رایگان است و آثار گرافیکی و عکاسی به شکل فایل اصلی با فرمت JPG، آثار نقاشی، تصویرسازی، خوشنویسی باید اسکن شوند و سپس از طریق فایل ارسال شوند. موضوع نمایشگاه آزاد و تمامی آثار باید از لحاظ نمایشی بر اساس موازین و قوانین جمهوری اسلامی ایران خلق شده باشند. تعداد آثار برای نمایشگاه انفرادی حداکثر ۲۰ اثر، و برای نمایشگاه گروهی حداکثر ۸۰ اثر است؛ آثاری به نمایشگاه راه پیدا می‌کنند که تایید لازم را از شورای برنامه و دبیر اجرایی نمایشگاه دریافت کنند.

جاودانه تاکید کرد: این برنامه فقط برای نمایش آثاری است که در حوزه‌های هنری عکاسی، پوستر، لوگو، نقاشی، نقاشیخط، خوشنویسی، تایپوگرافی، طراحی روی سنگ و سرامیک، کاریکاتور و تصویرسازی هستند و آثار ارائه شده باید بدون هرگونه قاب، پاسپارتو، امضا و یا مشخصه‌ای دیگر باشند. این نمایشگاه برای حمایت از هنرجویان و هنرمندان در شرایط بحرانی فعلی ناشی از شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود.

مهلت ارسال آثار به نمایشگاه تا ۱۷ آبان ۹۹ است و آثار ارائه‌شده پس از داوری در سایت حوزه هنری خوزستان به نشانی artkhuzestan.ir به نمایش درمی‌آید.

کد خبر 547639

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha