سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
۰ نفر

یحیی گل محمدی در لیست خود شهریار مغانلو و آل کثیر را برای فصل بعد در نظر گرفته بود اما با ترانسفر مغانلو به پرتغال عملا گزینه اصلی جانشینی علیپور را از دست داد.

يحيي

به گزارش همشهری آنلاین بعد از جدایی علی علیپور، پرسپولیس در خط حمله عملا تنها آل‌کثیر و مهدی عبدی جوان را در اختیار دارد. یحیی گل محمدی در لیست خرید خود، شهریار مغانلو و آل کثیر را برای فصل بعد در نظر گرفته بود اما ترانسفر مغانلو به پرتغال عملا گزینه اصلی جانشینی علیپور را از دست داد. گزینه دیگر سرخ‌ها برای زوج خط حمله، شهاب زاهدی مهاجم سابق این تیم بود که با توجه به رقم درخواستی باشگاه اوکراینی عملا حضور او در پرسپولیس منتفی شد.

زاهدی دیشب با انتشار پستی در صفحه شخصی خود رسما این موضوع را تایید کرد.

با این حساب و با توجه به اخباری که در خصوص نقل و انتقالات پرسپولیس شنیده می‌شود تنها گزینه این تیم برای خط حمله یونس دلفی مهاجم تیم ملی المپیک ایران و فصل قبل شارلروا است که قرار است این فصل را در لیگ برتر ایران حضور داشته باشد. در خصوص دلفی گفته می‌شود پرسپولیس مذاکرات ابتدایی را با این بازیکن انجام داده است و باید دید در نهایت امروز تکلیف این بازیکن چه خواهد شد. پرسپولیس باید امروز لیست نهایی خود برای حضور در جام باشگاه آسیا را رد کند.

کد خبر 547314

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha