دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
۰ نفر

مستندی درباره سر الکس فرگوسن اسطوره منچستریونایتد ساخته و به زودی پخش خواهد شد.

فرگوسن

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از تلگراف نوشت: مستندی درباره سر الکس فرگوسن اسطوره منچستریونایتد ساخته خواهد شد. این فیلم به زندگی فوتبالی او نخواهد پرداخت بلکه درباره عمل جراحی مغزی است که نزدیک بود جان او را بگیرد.

فرگوسن پرافتخارترین سرمربی تاریخ فوتبال جهان که ۴۹ عنوان قهرمانی کسب کرده است، در ماه می ۲۰۱۸ به دلیل وجود لخته خونی در سرش به سرعت به بیمارستان برده شد. ترس از زندگی او وجود داشت و او روزها در بیمارستان سلطنتی سالفورد تحت مراقبت های ویژه بود.  

حالا قرار است مستندی درباره او ساخته شود. پسرش جیسون که ۴۸ ساله است کارگردانی این مستند را بر عهده دارد. در ابتدا قرار بود این فیلم در مورد زندگی حرفه ای فرگوسن باشد اما مدت کوتاهی با شروع فیلمبرداری او دچار این حادثه شد. بنابراین آنها مفهوم را تغییر دادند و در عوض بر بهبود او تمرکز خواهند کرد.

جان بتسک، تهیه کننده در گفت‌وگو با وب سایت Screen Daily، اظهار داشت: قسمت هایی از فیلم  مربوط به سر الکس است که در حال بهبود است و با  از دست دادن حافظه خود دست و پنجه نرم می کند، این خاطره بزرگترین مربی فوتبال است که تا به حال زندگی کرده است.

این داستان زندگی واقعی سر الکس از بزرگ شدن در گووان در گلاسگو، شروع کار حرفه ای او به عنوان یک فوتبالیست و به عنوان یک مربی فوتبال تا خونریزی مغزی است.

کد خبر 547153

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha