استفاده نادرست یا مشکلات غیرقابل‌پیش‌بینی مثل نوسان برق ممکن است باعث خرابی وسایل برقی خانه شود. شرکت تعمیر سرا یکی از معتبرترین شرکت‌های تعمیراتی است که در زمینه سرویس، نصب و تعمیرات کالاهای خانگی جنرال الکتریک، وایت هاوس و وستینگهاوس دارای سابقه و تجربه می‌باشد. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با فعالیت‌های این شرکت آشنا کنیم.

image-20200907112834-1.jpeg

شاید شما از آن دسته افرادی باشید که تمام یا بخشی از لوازم‌خانگی ضروری خود را از برندهای معتبر وارداتی خریداری کرده تا احتمال بروز مشکلات فنی و خرابی آن کمتر باشد. بااین‌حال استفاده نادرست و اتفاقات پیش‌بینی‌نشده مثل نوسان برق ممکن است به‌وسیله شما آسیب بزند. ازاین‌رو پیدا کردن تکنسینی که مهارت کافی را داشته باشد و از طرفی دستمزد غیرمتعارف طلب نکند، مشکل است.

شرکت تعمیر سرا یکی از شرکت‌هایی است که با استخدام متخصصین مجرب و گذاشتن دوره‌های آموزشی مختلف برای پرسنل خود توانسته بر مهارت آن‌ها بیفزاید و در زمینه تعمیرات، نصب و سرویس لوازم‌خانگی به یکی از معتبرترین شرکت‌های تعمیراتی تبدیل شود.

نمایندگی رسمی تعمیر جنرال الکتریک در تهران

جنرال الکتریک یکی از تولیدکننده‌های آمریکایی در زمینه ساخت انواع لوازم‌خانگی بوده و یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین کمپانی‌ها به‌حساب می‌آید. این شرکت آمریکایی تولیداتش به لوازم‌خانگی محدود نشده و در حوزه‌های مهم‌ دیگر همچون پزشکی، الکترونیک، صنعت هوا و فضا و غیره نیز فعالیت دارد. این برند دارای پنج کارخانه اصلی در کشورهایی مثل مکزیک و چین بوده که نمایندگی رسمی جنرال الکتریک در ایران معمولاً محصولات این کمپانی را از کشور مکزیک وارد می‌کند.

ازجمله تولیدات این برند در بخش لوازم‌خانگی، می‌توان به یخچال فریزر معمولی و سایدبای‌ساید (با طرح‌های متنوع و زیبا)، جاروبرقی، ماشین لباس‌شویی، مدل‌های مختلف مایکروفر و ماکروویو، اجاق‌گاز و کولرگازی اشاره کرد. برای خرید محصولات آن‌ها می‌توانید به نمایندگی‌های مربوطه مراجعه کرده و با اطمینان از اصل بودن کالاها اقدام به خرید کنید. یکی از مزیت‌های خوب محصولات این شرکت ارائه خدمات پس از فروش، گارانتی و سرویس رایگان است. در صورت بروز مشکل و نیاز به تعمیرات، حتماً به نمایندگی‌های تعمیر جنرال الکتریک مراجعه کرده تا در صورت نیاز به تعویض قطعات، از محصولات اورجینال استفاده کنید.

تعمیرسرا نمایندگی رسمی تعمیر یخچال وایت هاوس در تهران

برند وایت هاوس یکی دیگر از تولیدکنندگان لوازم‌خانگی در آمریکاست که در سراسر دنیا نمایندگی‌های متعددی دارد. در اصل طراحی اولیه در آمریکا انجام‌شده و سپس کشورهای چین و مکزیک آن را مونتاژ می‌کنند. ازآنجایی‌که واردات کالاهای وایت هاوس در ایران با محدودیت روبه‌رو شده، تنها کالای موجود در بازار ایران یخچال‌فریزر مدل ساید بای ساید است که با مراجعه به نمایندگی‌های معتبر وایت هاوس می‌توانید اطلاعات لازم در مورد آن را کسب کنید. طراحی بی‌نظیر این مدل یخچال سبب شده تا بسیاری از طراحان دکوراسیون، این برند را برای طراحی‌های خود انتخاب کرده تا به کمک آن زیبایی و جذابیت دکوراسیون آشپزخانه را چند برابر کنند.

درواقع محصولات برند وایت هاوس، زیرمجموعه‌ای از تولیدات شرکت بزرگ وستینگهاوس است که در ادامه به‌صورت اختصاصی در مورد تاریخچه و خدمات آن صحبت خواهیم کرد.

نمایندگی رسمی تعمیر انواع یخچال وستینگهاوس

شرکت وستینگهاوس یکی از بزرگ‌ترین برندهای تولید کالاهای خانگی بوده که از سال 1975 در کشور آمریکا کار خود را آغاز کرده است. تولیدات این برند معروف تنها مختص به طراحی و ساخت یخچال و ماشین لباس‌شویی نیست، بلکه این شرکت توانسته با استفاده از نیروهای متخصص و باتجربه در زمینه تولیدات لوازم‌خانگی در اندازه‌های کوچک نیز موفق باشد. موفقیت این شرکت باعث شد تا شعبه‌ها و نمایندگی‌های متعددی در سراسر دنیا به ثبت برسد.

 در ایران نیز چندین شعبه از نمایندگی‌های وستینگهاوس مجوز فعالیت گرفته است. یکی از خدمات مهم این برند، در زمینه تعمیرات این کالاها می‌باشد. اگر کالای خریداری‌شده به‌درستی کار نمی‌کند کافی است با نمایندگی آن تماس گرفته تا به‌صورت تلفنی از مشاوره و راهنمایی رایگان آن‌ها استفاده کنید. اگر نمایندگی تشخیص دهد که مشکل پیش‌آمده نیاز بررسی دارد در کم‌تر از یک ساعت، تعمیرکار مربوطه را به محل سکونت شما می‌فرستد. بعد از اتمام کار، تمام هزینه‌ها فاکتور ‌شده و برای کارشان یک گارانتی یک‌ساله به شما خواهند داد

یکی از معتبرترین شرکت‌های حل حاضر با نام شرکت تعمیرسرا با زدن نمایندگی‌های رسمی جنرال الکتریک، وایت هاوس و وستینگهاوس در تهران توانسته حوزه فعالیت‌های خود را گسترش دهد تا مشتریان بدون هیچ نگرانی اقدام به خرید از محصولات این برندها کرده و یا برای رفع نقص وسیله خود با آن‌ها تماس بگیرند. بعد از بررسی‌های انجام‌شده، اگر تکنسین‌های شرکت تعمیر سرا تشخیص به تعویض قطعه‌ای بدهند شما مطمئن باشید که آن‌ها حتماً از قطعات اورجینال استفاده خواهند کرد.

کد خبر 547037

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha