مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
۰ نفر

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: تعداد ۳ هزار و ۱۰۰ قطعه طیور بدون مجوز حمل از سوی عوامل انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.

حمل طيور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ حسین اصانلو افزود: ماموران یگان امداد شهرستان سلطانیه حین گشت زنی در شهر به ۲ دستگاه کامیون حمل طیور مشکوک و برای بررسی موضوع این خوردوها را متوقف کردند.

وی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده از سوی ماموران انتظامی حاضر در محل، مشخص شد رانندگان بدون مجوز حمل از مبادی مربوطه بوده و در بازرسی از کامیون‌ها، این تعداد مرغ زنده را که به مقصد استان‌های مرکزی کشور بارگیری شده بود، ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: ارزش ریالی این تعداد طیور کشف و ضبط شده از سوی کارشناسان پلیس بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد شد و در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مرجع قضایی این شهرستان معرفی شدند.

مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس قرار دارد و این نیرو با هرگونه قاچاق برابر با قانون برخورد می‌کند و از عموم مردم نیز درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک،  موضوع را بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند تا اقدامات لازم قانونی به عمل آید.

کد خبر 546810

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha