چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۸
۰ نفر

همشهری امارات: فیلمبرداری فیلم سینمایی «درباره الی...» ساخته اصغر فرهادی از نیمه گذشت.

«درباره الی....» چهارمین ساخته سینمایی اصغر فرهادی است که این روزها در شمال کشور مراحل فیلمبرداری خود را سپری می‌کند.

تاکنون بیش از نیمی از مراحل فیلمبرداری به مدیریت حسین جعفریان سپری شده و طبق برنامه‌ریزی این مرحله از کار نیمه تیرماه سال جاری به پایان می‌رسد و بلافاصله تدوین آن آغاز خواهد شد.

فرهادی در چهارمین اثر سینمایی خود به روایت زندگی چند خانواده پرداخته که برای گذراندن تعطیلاتی سه روزه به شمال کشور سفر کرده‌اند.

در این فیلم گلشیفته فراهانی، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مریلا زارعی، رعنا آزادی‌ور، احمد مهرانفر و صابرابر بازی دارند. علاوه بر این باید به حضور مانی حقیقی و پیمان معادی در جمع بازیگران «درباره الی...» اشاره کرد.

این در واقع نخستین حضور این دو به عنوان بازیگر در یک فیلم سینمایی است و سومین همکاری مشترک فرهادی و حقیقی محسوب می‌شود. این فیلم بر مبنای فیلمنامه‌ای از خود فرهادی جلوی دوربین رفته و او علاوه بر این، تهیه‌کنندگی کارش را نیز برعهده دارد و محمود رضوی نیز به عنوان سرمایه‌گذار او را در تهیه این اثر همراهی می‌کند.

فیلم «درباره الی...» محصول موسسه فرهنگی و هنری سیمای مهر است.
عوامل تولید فیلم سینمایی «درباره الی...» عبارتند از: نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان: اصغر فرهادی، سرمایه‌گذار: سید محمود رضوی، مدیر فیلمبرداری: حسین جعفریان، مدیر صدابرداری: حسن زاهدی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، مدیر تولید: محمدصادق آذین، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: حمیدرضا قربانی، منشی صحنه: مریم نراقی، عکاس: سیاوش نقشبندی. محصول موسسه فرهنگی و هنری سیمای مهر 

کد خبر 54674

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز