عضو هیات‌رئیسه مجلس معتقد است جریانات سیاسی خاصی برای اینکه نگذارند نیروهای انقلابی پیروز در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی شوند دست به تخریب مجلس زده‌اند. 

حاجی دلیگانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو هیات‌رئیسه مجلس معتقد است جریانات سیاسی خاصی برای اینکه نگذارند نیروهای انقلابی پیروز در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی شوند دست به تخریب مجلس زده‌اند.

حسینعلی حاجی دلیگانی، به حاشیه‌سازی‌های برخی از جریانات سیاسی پس از بازدید نمایندگان مجلس از استان‌های مختلف در جهت رفع مشکلات آنها اشاره کرد و گفت: برخی جریانات سیاسی نمی‌خواهند شاهد موفقیت کشور به دست نیروهای انقلابی باشند.

وی در ادامه افزود: فلذا؛ هرگونه اقدام مثبتی از سمت و سوی نیروهای غیر جریان سیاسی متبوع خود صورت بپذیرد آن را نادیده و یا اینکه زیر سوال می‌برند در حالی که می‌بایست دنبال این مسئله بود که هر شخصی در درون کشور کاری را به نفع مردم انجام داد از آن به خوبی یاد شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر تصریح کرد: جریانی به دنبال این بوده تا مجلسی که متشکل از نیروهای انقلابی است را مورد هجمه قرار دهند که به موفقیت‌های لازم دست پیدا نکنند و کارایی این مجلس را از کار بیندازند و اعلام کنند که نمایندگان انقلابی برای حل مسائل کشور مفید نیستند؛ البته همه فضاسازی‌ها بوجود آمده به دلیل این بوده تا از موفقیت جریان انقلابی در انتخابات آتی جلوگیری شود.

کد خبر 546591

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha