پدر پسربچه ۳ساله‌ای که روز گذشته در جنگل‌های گلستان گم شده بود و امروز پیدا شد، ۲۰ ساعتِ دلهره‌آوری را که تا پیدا شدن فرزندش از سر گذرانده و نیز شبی را که بچه تنها در جنگل سپری کرده بود، روایت می‌کند.

بچه گمشده در گلستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رکنا، پسربچه ۳ساله به نام سردار دردی روز گذشته در جنگل‌های گالیکش استان گلستان گم شد و امروز بعد از ۲۰ ساعت سرگردانی در جنگل به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

پدر سردار در مورد نحوه گم شدن فرزندش گفت: بعدازظهر جمعه بود که اعضای خانواده با من تماس گرفتند و خبر دادند که پسر سه ساله ام گم شده است.همسرم با برادرهایش و دو فرزند ۳ و ۸ ساله ام به جنگل های تنگراه رفته بودند.من خیلی سریع خودم را به آنجا رساندم اما قبل از من نیروهای امداد هلال احمر و نیروی انتظامی از راه رسیده بودند.همسرم می گفت که چند دقیقه مشغول آماده کردن ناهار شده بودند که پسربچه بازیگوشم یکدفعه از محل اتراق آنها دور شده و ناپدید شده بود.

  • شبی در دلواپسی

«دلهره آمیزترین شب عمرم را تجربه کردم.از شدت اضطراب نمی توانستم چیزی بخورم.»

پدر سردار دردی این را می گوید و ادامه می‌دهد: «نیروهای هلال احمر برای پیدا کردن سردار سگ زنده یاب هم آوردند و تا نیمه های شب جنگل را می گشتند اما اثری از پسرم نبود.عملیات جستجو متوقف شد و قرار شد ساعت شش صبح دوباره جستجو را آغاز کنند.اما در کنار نیروهای امداد هلال احمر،اهالی تنگراه هم به صورت خودجوش دنبال پسرم می گشتند.»

  • یک کودک با گریه پدرش را صدا می‌زد

ساعت ۶ صبح بود که یکی از اهالی تنگراه به امدادگران هلال احمر گفت،صدای گریه کودکی را شنیده که با زبان ترکمن پدرش را صدا می زده است.

پدر سردار در ادامه گفت: «یکی از اهالی که ماجرای گم شدن فرزندم را می دانست با امدادگران تماس گرفته و گفته بود صدای پسرم را شنیده که گریه می کرده و به زبان محلی خودمان می گفته بابا ... بابا ... .اما وقتی او به سمت سردار رفته بود،پسرم ترسیده و فرار کرده بود.»

دقایقی بعد امدادگران توانستند سردار را پیدا کنند و او را به آغوش پدر و مادرش سپردند.

  • کودک ۳ساله شب را کنار سگ ها گذراند

از پدر سردار می پرسم:«از پسر خردسالتان پرسیدید یک شب را در تنهایی چطور گذراند؟»

صدایش هنوز از هیجان پیدا شدن فرزندش می لرزد.در جواب سوالم می گوید:«پسرم تمام شب را در تاریکی جنگل سرگردان بوده است.او نمی تواند واضح توضیح دهد که شب کجا بوده است اما می گوید خودم تنها بودم و سگ ها اطرافم بودند.»

سردار به پدرش گفته بود که نترسیده بوده اما گریه‌های بی‌امان او در لحظه‌ای که صدایش به گوش اهالی روستای تنگراه رسید حکایت از وحشتی دارد که کودک را در برگرفته بود.

هنوز ۲۰ ساعت از گم شدن سردار ۳ساله نگذشته بود که او به آغوش خانواده اش برگشت.و با این پیدا شدن معجزه وار،خوشبختانه تراژدی تلخ سرنوشت سها رضا نژاد یک بار دیگر در جنگل های سرسبز تکرار نشد.

کد خبر 546519

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • الهام IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    1 0
    خداروشکرالاهی برای هیچ خانواده ای پیش نیادهمچین اتفاقی خدابچه هاروازکلیه بلاهامحفوظ بدارد
  • حسین IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    6 0
    این فیلم چه ربطی به موضوع داشت؟
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    2 0
    دست امداد.گرا.درد نکنه ولی فیلم مربوط به چی بود نفهمیدیم