ویدئویی اکنون در فضای مجازی دست به دست می‌شود که ورود فردی با کلت مجهز به صداخفه‌کن را به یک آرایشگاه نشان می‌دهد و یک مشتری را می‌کشد و گفته می‌شود صحنه قتل حسن پرطلا شرور مشهور خزانه در تهران است اما ماجرا چیز دیگری است.

حسن پرطلا-3

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رکنا، فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد قربانی 27 ساله در آرایشگاه روی صندلی نشسته و آرایشگر نیز در حال کرم‌ مالی بر صورتش است که ناگهان قاتل با اسلحه وارد شده و به سر قربانی شلیک می کند و بلافاصله سوار بر موتورش شده و از صحنه جنایت فرار می کند.

درحالی که این فیلم به عنوان فیلم قتل حسن پرطلا یکی از شرورهای خزانه منتشر شده است که سه روز گذشته در مورد قتل کارلوس آندرس در کلمبیا منتشر شده است.

این حادثه در دوربین‌های مداربسته آرایشگاهی در کلمبیا از لحظه جنایت فیلم گرفته و در فیلم دیده می شود با وجودی  که قربانی قاتل را با اسلحه‌ای در دست در آیینه می بیند اما موفق نمی‌شود از دستش فرار کند.

گزارش‌های پلیس کلمبیا حاکی است که انگیزه این جنایت هولناک درگیری باندهای خلافکار بوده و قربانی خود نیز جزو باند رقیب بوده که به دست قاتل و با برنامه ای از قبل تعیین شده کشته شده است.

کد خبر 546465

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha