احمد سعادتمند در حالی وعده بازگشت استراماچونی به استقلال را داده که این اتفاق حتی اگر روند مذاکرات دو طرف خیلی سریع و مثبت هم پیش برود به نظر نمی‌رسد استرا به بازی‌های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا برسد.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین، استقلال باید هفته آینده در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود اما هنوز تکلیف کادر فنی این و بازیکنانی که قرارداد آنها با این باشگاه به اتمام رسیده است مشخص نیست. احمد سعادتمند در حالی وعده بازگشت استراماچونی به استقلال را داده که این اتفاق حتی اگر روند مذاکرات دو طرف خیلی سریع و مثبت هم پیش برود به نظر نمی‌رسد استرا به بازی‌های استقلال  در لیگ قهرمانان آسیا برسد. 

بنابراین به نظر می‌رسد هدایت استقلال در این بازیها بر عهده یک کادر فنی ایرانی خواهد بود.

محمود فکری یکی از گزینه هایی بود که گفته می‌شد مدیران استقلال روی او برای نیمکت استقلال نظر دارند اما خود فکری چند روز قبل اعلام کرد که در این شرایط سرمربی استقلال نخواهد شد. اما بعد از برکناری مجیدی توسط سعادتمند حالا شاید شرایط استقلال به گونه دیگری رقم بخورد و کاپیتان سابق آبی‌ها در این شرایط بحرانی هدایت استقلال در لیگ قهرمانان آُسیا را بر عهده بگیرد. 

نکته جالب توجه اما موضع باشگاه نساجی مازندران است. در شرایطی که فکری با این باشگاه قرارداد دارد اما نظری جویباری عضو هیات مدیره این تیم به نوعی سرمربی نساجی را پیشکش استقلال کرده است. «برای انتقال فکری به استقلال اعلام آمادگی کرده ایم. قصد داریم به استقلالی‌ها کمک کنیم و اگر آن‌ها به مربی تیم ما نیاز داشته باشند در خدمت استقلال خواهیم بود.»

نساجی فصل قبل و در شرایطی که نتایج چندان مناسبی نگرفته بود با انتخاب فکر موفق شد تا پایان فصل شکستی را تجربه نکند و در نهایت روی رتبه هشتم جدول لیگ را به پایان برساند. باید دید ظرف یکی دو روز آینده مذاکرات سعادتمند نیمکت استقلال را به کدام گزینه داخلی نزدیک خواهد کرد.

کد خبر 546314

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha