استقلال در روزی که نیمه اول را با شکستی سنگین راهی رختکن شده بود در نیمه دوم هر چه تلاش کرد موفق به جبران گل‌های خورد نشد تا جام را در میان دعواهای مجیدی و سعادتمند از دست بدهد.

تراکتور

به گزارش همشهری آنلاین استقلال در حالی در فینال جام حذفی به مصاف تراکتور رفت که این باشگاه روزهای پرالتهابی را پشت سر می گذاشت. شاگردان مجیدی در همان نیمه اول بازی و جام را با هم از دست دادند. تراکتور با سه گلی که نیمه اول توسط خانزاده، دژاگه،ایمانی و روی اشتباهات حسین حسینی و مدافعان استقلال به ثمر رساند با خیالی آسوده راهی رختکن شد اما نیمه دوم شرایط دیگری در بازی رقم خورد و استقلال خیلی زود توسط مهدی قائدی یکی از گل ها را جبران کرد و در ادامه ارسلان مطهری که باآمدنش جریان بازی را به نفع استقلال برگردانده بود اختلاف را به یک گل رساند اما در ادامه شاگردان مجیدی هر چه تلاش کردند موفق به زدن گل تساوی نشدند تا فرهاد مجیدی در به دست آوردن جام حذفی که وعده اش را داده بود ناکام بماند.

با از دسترفتن جام حذفی باید در انتظار اتفاقات زیادی در باشگاه استقلال باشیم.  

تراکتور با کسب این جام برای دومین بار قهرمان جامحذفی شد تا به صورت مستقیم سهمیه اسیا را کشب کند.

شرح گل ها

استقلال صفر - تراکتور یک (دقیقه ۱۷ محمدرضا خانزاده): خانزاده در محوطه جریمه استقلال با یک ضربه ی چیپ بسیار دیدنی و نسبتا دور، دروازه استقلال را باز کرد.

استقلال صفر - تراکتور ۲ (دقیقه ۳۴ اشکان دژاگه): دژاگه پس از دریافت پاس حاج صفی، در محوطه جریمه غلامی را پشت سر گذاشت و دروازه حسینی را باز کرد.

استقلال صفر - تراکتور ۳ (دقیقه ۴۲ اکبر ایمانی): اشکان دژاگه از سمت راست توپ را روی دروازه استقلال سانتر کرد که با خروج اشتباه حسینی، توپ از وی عبور کرد و ایمانی با ضربه سر خود دروازه خالی را باز کرد.

استقلال یک - تراکتور ۳ (دقیقه ۵۰ مهدی قایدی): پس از پاس کاری دقیق بازیکنان استقلال، با ارسال وریا غفوری از سمت راست، قایدی با ضربه سر دروازه تراکتور را باز کرد.

استقلال ۲ - تراکتور ۳ (دقیقه ۷۰ ارسلان مطهری): روی سانتر دقیق غفوری از سمت راست، مطهری با ضربه سر خود دروازه اخباری را باز کرد.

کد خبر 546021

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha