دفتر سیلویو برلوسکونی، نخست وزیر پیشین ایتالیا اعلام کرد نتیجهٔ تست کرونای وی مثبت شده است. پزشک آقای برلوسکونی نیز تأیید کرد که وی علائم ابتلا به بیماری کووید را داراست.

سیلویو برلوسکونی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از یورونیوز؛ حزب «به‌پیش ایتالیا» که آقای برلوسکونی ریاست آن را بر عهده دارد نیز با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام این خبر نوشت که این سیاستمدار ۸۳ ساله اینک در نزدیکی میلان در قرنطینهٔ خانگی به‌سر می‌برد.

در بیانیهٔ حزب «به‌پیش ایتالیا» همچنین آمده است که وی از خانه به کار خود ادامه خواهد داد و کارزار انتخاباتی نمایندگان محلی را همچنان هدایت خواهد کرد.

صاحب پیشین باشگاه فوتبال میلان به تازگی از تعطیلات خود در جزیرهٔ ساردنیا بازگشته بود،‌ جایی که ابتلا به کووید-۱۹ اخیرا در آن به‌شدت افزایش یافته است.

سیلویو برلوسکونی امپراتوری رسانه‌ای ایتالیا را در اختیار دارد و مطابق اعلام نشریه فوربز پنجمین ثروتمند این کشور به‌شمار می‌رود.

ایتالیا نخستین کشور اروپایی بود که با رسیدن موج ابتلا به ویروس کرونا مقررات قرنطینه را به اجرا گذاشت. در این کشور تا کنون بیش از ۲۷۲ هزار مورد ابتلا به کرونا ثبت شده و همچنین ۳۵ هزار تن نیز در اثر بیماری کووید-۱۹ در گذشته‌اند.

کد خبر 545950

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha