شهردار اردکان در تماس تلفنی با رایزن اقتصادی سفارت ایران در ایتالیا نسبت به توسعه همکاری‌های گردشگری و صنعتی این شهر تاریخی با ایمولای ایتالیا اعلام آمادگی کرد.

مصطفی پوردهقان اردکان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مصطفی پوردهقان اردکانی در این ارتباط تلفنی گفت: با در نظر گرفتن پیشینه تاریخی و فرهنگی اردکان و ظرفیت‌های صنعتی و اقتصادی این شهر، آمادگی داریم تا نسبت به حفظ و گسترش روابط فی‌مابین شهرهای اردکان و ایمولا، در زمینه‌های مورد نظر تفاهم‌ لازم انجام گیرد.

شهردار اردکان خاطرنشان کرد: اقدامات لازم در راستای برگزاری وبینار شهرداران و فعالان اقتصادی و گردشگری اردکان و ایمولای ایتالیا صورت گرفته و شهرداری اردکان آمادگی دارد در آبان ماه سال ۹۹ این دیدار و گفت‌وگوی مجازی را برگزار کند.

در این تماس تلفنی، موسوی، رایزن اقتصادی سفارت ایران در ایتالیا نیز با ابراز تمایل و آمادگی طرف ایتالیایی به توسعه روابط اقتصادی و فرهنگی به دلیل ویژگی‌های خاص شهر اردکان افزود: سفارت ایران در ایتالیا با هدف توسعه روابط دوجانبه تمام تلاش خود را در زمینه دعوت از سرمایه‌گذاران به اردکان و افزایش مراودات فرهنگی و گردشگری به کار خواهد گرفت.  

کد خبر 545685

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha