مدیرعامل پرسپولیس در خصوص ماجرای فسخ ترابی در جمع هواداران توضیحاتی ارائه کرد.

مهدی رسول پناه

به گزارش همشهری آنلاین مهدی رسول پناه در جمع  هواداران پرسپولیس در خصوص مسائل مختلفی مانند به توافق رسیدن با بشار و جذب ۶ بازیکن جدید برای باشگاه سخن گفت اما مهم ترین سوال هواداران پرسپولیس در این تجمع  دلیل اقدام به فسخ مهدی ترابی بود. رسول پناه ابتدا در این خصوص نمی‌خواست خیلی آشکار توضیح دهد اما در ادامه اشاره‌ای به دلیل ماجرای فسخ ترابی کرد.

او درباره جدایی مهدی ترابی گفت: بحثی پیش آمده است که ایشان از من خواست که چون احتمال دارد به تیم بازگردد، این موضوع را مطرح نکنم؛ اگر ایشان به ما جواب مثبت داد، ما قطعا مسئله را به شما خواهیم گفت اما اکنون گفت می‌خواهد خودش موضوع را حل و فصل کند. قطعا دلیل توجیه کننده‌ای دارد و شما حق دارید این مسئله را بدانید و فردا به شما خواهم گفت و مطمئنا آن را بدانید قانع خواهید شد.

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه در واکنش به صحبت های هوادارانی که اعتقاد داشتند دیاباته یک میلیون دلار از استقلال دریافت کرده و چرا نباید ترابی ۵۰۰ هزار دلار از پرسپولیس بگیرد، گفت ترابی یک پیشنهاد بالایی به ما داد. او دیشب به من زنگ زد و گفت یک روز به من مهلت بدهید. ایجنت او ادعا می کرد که قبلا قراردادی را با یک تیم خارجی امضا کرده. البته ما چیزی ندیدیم. من به ترابی گفتم تو بازیکن ارزشمند ما هستی، اما گفت که می خواهم خداحافظی کنم. با این حال دیشب ترابی به من گفت که یکی، ۲ روز به من فرصت دهید و اگر ویزای من صادر نشد، من برمی گردم. ترابی مبلغ بالایی پیشنهاد کرده که اگر آن را قبول کنیم، تمرکز تیم به هم می ریزد.

کد خبر 545387

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha