رئیس مجلس شورای اسلامی با هدف بازدید و نظارت میدانی بر حوزه‌های انتخابیه نمایندگان استان خوزستان، دقایقی پیش با پرواز عادی وارد فرودگاه آبادان شد.

قالیباف در آبادان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی که با پرواز عادی و مسافری عازم خوزستان شده، دقایقی پیش وارد فرودگاه آبادان شد و مورد استقبال غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان و مسئولان استانی قرار گرفت. عزیمت چهار روزه رئیس مجلس به استان خوزستان با هدف بازدید و نظارت میدانی بر حوزه‌های انتخابیه نمایندگان استان و بررسی مشکلات این مناطق و پیگیری مطالبات مردم انجام می‌شود. رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر خود به استان خوزستان ابراز امیدواری کرد اقدام‌های ملموس و موثری برای حل مشکلات مردم، انجام شود.

محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «‏به یاری خدا، ⁧نظارت میدانی⁩ از استان خوزستان برای پیگیری حل مشکلات مردم مقاوم و صبور این منطقه آغاز شد. امیدوارم با فهم بدون واسطۀ مشکلات و به کارگیری توان نمایندگان محترم استان و همکاری مسئولان اجرائی محلی و ملی، بتوانیم برای حل مشکلات مردم، اقدامات ملموس و موثری به انجام رسانیم.»

کد خبر 545231
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha