همزمان با نخستین پرواز مستقیم از اسرائیل به امارات، در دو انفجار جداگانه در سه رستوران در شهرهای ابوظبی و دبی سه نفر جان خود را از دست دادند و چند نفر مجروح شدند.

انفجار در ابوظبي و دبي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز، هنوز معلوم نیست انفجارهای مشکوک در رستوران‌های امارات به عادی شدن روابط میان این شیخ‌نشین حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی ارتباط داشته است یا نه. هر چند پیش‌تر اعلام شده بود حادثه صبح دوشنبه در دبی که مرکز تجاری و کانون گردشگری امارات است، به دلیل منفجر شدن کپسول گاز بوده است. در این حادثه یک نفر کشته شد.

روزنامه نشنال چاپ ابوظبی به نقل از سخنگوی دفاع شهری دبی اعلام کرد انفجار طبقه اول ساختمان را ویران کرد و نیروهای امدادی در کمتر از ۳۳ دقیقه اوضاع را مدیریت کردند. انفجار ابوظبی هم در دو رستوران کی‌اف‌سی و هاردیس چسبیده به هم در خیابان رشید بن سعید رخ داد و علاوه بر این دو رستوران، به فروشگاه‌های اطراف آسیب زد. در این حادثه که به نطر می‌رسد به دلیل انفجار گاز بوده، دو نفر جان دادند.

تصاویری که از این حادثه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، ویرانی هر دو رستوران و بیرون آمدن دود سفید را از داخل آنها نشان می‌دهد. خیابان رشید بن سعید به دلیل منتهی شدن به فرودگاه ابوظبی شهرت دارد؛ همان جایی که امروز نخستین پرواز مستقیم از فرودگاه بن گوریون تل‌آویو به زمین می‌نشیند و نمایندگان آمریکا و رژیم صهیونیستی را برای مذاکره با سران امارات به این شیخ‌نشین می‌آورد.

کد خبر 545074

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha