بورس تهران امروز دوشنبه دهم شهریورماه اولین روز کاری هفته را با رشد ۲۴ هزار و ۲۰۵ واحدی آغاز و البته کمتر از یک ساعت بعد نزدیک به پنج هزار واحد افت کرد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۲۰ شاخص کل بورس با ۲۴ هزار و ۲۰۵ واحد رشد رقم یک میلیون و ۷۴۲ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۵۸۹ واحد افت به رقم ۴۶۵ هزار و ۳۶۷ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت یک میلیون و ۳۹۳ هزار معامله به ارزش ۱۵۶ میلیارد و ۲۸۴ میلیون ریال انجام داده‌اند. هر چند در ساعت ۱۰:۴۵ رشد شاخص به زیر ۲۰ هزار واحد افت کرد. 

فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندر عباس، پالایش نفت تهران و معدنی و صنعتی گل گهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

 فرابورس نیز با ۱۵۱ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار و ۳۱۲ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۴۳۳ هزار و ۵۷۴ معامله انجام داده‌اند که ۳۹ میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال ارزش داشت.

هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، سنگ آهن گهرزمین، سهامی ذوب آهن اصفهان، بیمه پاسارگاد، صنایع ماشین‌های اداری ایران و مدیریت انرژی امید تابان هور نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبر 544896

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha