پرسپولیس کمتر از دو هفته دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و یحیی در نظر دارد تا با بازیکنان جدید راهی این رقابت‌ها شود.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین بعد از اولتیماتوم یحیی گل‌محمدی در خصوص جذب بازیکن و کوتاهی این باشگاه در فصل نقل و انتقالات گویا مدیران پرسپولیس برای جذب بازیکنان مد نظر سرمربی  این تیم دست به کار شده اند و حالا روزنامه گل خبر داده که امروز قرار است ۴ بازیکن لیگ برتری سرخپوش شوند.

در این بین حامد لک  از مدتها قبل بحث حضورش در پرسپولیس و توافقش با این تیم مطرح شده بود و سرخ‌ها بعد از ماجرای رشید مظاهری منتظر مشخص شدن وضعیت گلر تراکتور بودند. با این حال به نظر می‌رسد یحیی امروز تصمیم نهایی خود در خصوص دروازه‌بان فصل آینده پرسپولیس را خواهد گرفت.

سعید آقایی هم که خودش اعلام کرده بود بین دو گزینه خواهانش چند روزی است تردید دارد به نظر در نهایت بین تراکتور و پرسپولیس، سرخ‌های تهران را انتخاب کرده تا دست کم وضعیت پرسپولیس در جناح چپ سروسامان بگیرد.

میلاد سرلک اما گزینه‌ای است که گفته می‌شود یحیی برای جانشینی کمال او را نظر گرفته است. هافبک دفاعی شهر خودرو در این تیم سابقه همکاری با سرمربی پرسپولیس را دارد و به نظر نمی رسد پرسپولیس مشکل خاصی برای به خدمت گرفتن او داشته باشد.

آخرین بازیکنی هم که سرخ‌ها گویا با او به توافق رسیده‌اند احسان پهلوان هافبک تکنیکی ذوب آهن است که او هم در ذوب‌آهن شاگرد یحیی بود.  بازیکنی که به نظر می‌رسد گزینه یحیی برای جایگزینی بشار، امیری و یا حتی ترابی در صورت جدایی خواهد بود. هر چند گفته می‌شود بشار رسن هم قرار است امروز پای میز مذاکره با مدیران پرسپولیس بنشیند و با این تیم تمدید کند.

پرسپولیس کمتر از دو هفته دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و یحیی در نظر دارد تا با بازیکنان جدید راهی این رقابت‌ها شود چرا که در برخی از پست‌ها به شدت با کمبود بازیکن روبه رو است. همین موضوع باعث شد تا به نوعی با مدیران باشگاه در خصوص جذب بازیکن اتمام حجت کند.

کد خبر 544850

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha