عضو شورای عالی بورس گفت: مردم نباید دچار هیجانات بازار شوند بلکه باید با یک دید بلندمدت در این راستا گام بردارند به علت آنکه دید کوتاه مدت نه تنها سودی ندارد بلکه به ضرر سهام داران هم تمام می‌شود.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  سعید اسلامی در خصوص تصمیمات هیات دولت و شورای عالی بورس به منظور حمایت از بازار سرمایه اظهار کرد: از آنجایی که بازار سرمایه حساسیت های خودش را دارد و مردم هم به عنوان سرمایه گذار در این مسیر گام گذاشتند باید بدانند که به طور طبیعی نوسانات بازار امری طبیعی است. با توجه به تصمیماتی که سازمان بورس اوراق بهادار در هفته گذشته گرفت قرار بر این شد تا در این هفته سیگنال های مثبتی را به بازار تزریق کند.

او گفت: طبق جلساتی که در شورای عالی بورس برگزار شده این شورا یک سری برنامه های بلند مدتی را به سازمان ارائه داده تا بازار از حالتی که در حال حاضر دارد خارج شود.

شورای عالی بورس در خصوص اینکه آیا افزایش عرضه دولتی و روند افزایش سهام شناور روی شاخص منفی بورس تاثیر گذار بوده یا خیر؟ اظهار کرد: این نظرات کارشناسی است به علت آنکه دولت در یکسال و نیم گذشته بر روند صعودی بازار سرمایه بسیار تاثیرگذار بوده  به طوری که دولت در بازار سرمایه محفلی را به وجود آورده تا نقدینگی را از سطح بازار های موازی جمع و آن را به سمت تولید بیاورد. نکته ای که در این خصوص باید به آن اشاره  کرد زمان این تصمیمات است به نحوی که ممکن است یک تصمیمی در یک بازه زمانی گرفته شود که نه تنها سودی ندارد بلکه سرشار از ضرر هم است.

اسلامی بیان کرد: مردم نباید دچار هیجانات بازار شوند بلکه باید با یک دید بلند مدت  در این راستا گام بردارند به علت آنکه دید کوتاه مدت نه تنها سودی ندارد بلکه به ضرر سهام داران هم تمام می شود.  

کد خبر 544629

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha