مجموع نظرات: ۰
شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
۰ نفر

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: عوارض صادرات خرما برداشته شده و برگشت پول صادرکنندگان با ارز آزاد انجام می‌شود.

خرما

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ابراهیم رضایی اعلام کرد: مشکل صادرکنندگان برای ارز برگشتی به کشور نیز حل شده و ارز آنها  با نرخ آزاد وارد کشور می‌شود که مجموعه این اقدام‌ها باعث روان‌سازی در صادرات و افزایش قیمت خرما می‌شود.

وی بیان کرد: به خرما و بازار آن خوشبین هستیم و امید می‌رود شاهد وضعیت بهتری در روزهای آینده باشیم.

رضایی ادامه داد: شرکت‌های بسته‌بندی در شهرستان دشتستان باید فعال‌تر شوند و در این مورد از تمام ظرفیت‌ها برای فعال شدن واحدهای راکد استفاده می‌شود.

این نماینده مجلس اضافه کرد: توسعه سردخانه‌ها نیز نقش مهمی در نگهداری بهتر محصول خرما دارند که باید به این امر توجه لازم شود.

رضایی تاکید کرد: خرما جزء کالاهای اساسی نیست و افزایش قیمت آن نگرانی ندارد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مطالبه و درخواست کشاورزان نیز این است که خرمای امسال با قیمت مقبول و منطقی به فروش برسد.

وی با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های نگهداری، صنایع تبدیلی و تکمیلی و بسته‌بندی خرما در دشتستان افزود: از همه فعالان این عرصه حمایت و برای رفع نیازهای آنان از همه ظرفیت و توان خود استفاده می‌کنیم.

رضایی بیان کرد: خرمای دشتستان باید در همین شهرستان بسته‌بندی، توزیع و صادر شود، چون با این فرایند علاوه بر سود بیشتر وضعیت جوانان دشتستان نیز بهبود می‌یابد.

کد خبر 544515

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha