با شروع فصل جدید رقابت های بوندسلیگای آلمان باز هم حداقل برای دو ماه خبری از حضور هواداران تیم ها در استادیوم ها نخواهد بود.

بوندس لیگا

به گزارش همشهری آنلاین  فصل جدید رقابت های بوندسلیگا ۲۱-۲۰۲۰ از روز جمعه  ۲۸ شهریور با دیدار بایرن مونیخ  وشالکه آغاز می شود.

بیلد در این باره نوشت :در حالی که رسانه ها خبر از بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها در فوتبال آلمان از این فصل بودند، حداقل برای دو ماه دیگر تا (اکتبر) بازیهای لیگ فوتبال آلمان بدون حضور تماشاگر برگزار می شود. این تصمیم روز پنجشنبه توسط صدر اعظم آلمان آنگلا مرکل و سران ایالت های فدرال گرفته شد.

علاوه بر این، به دلیل بیماری همه گیر ویروس کرونا، پذیرش تماشاگران در رویدادهای مهم تا پایان سال ممنوع است و به همین خاطر بوندسلیگا نیز به مانند خیلی از کشورهایی اروپایی همچنان بازیهای خود را پشت درهای بسته برگزار خواهد کرد. تا بار دیگر وضعیت کرونا در کشور آلمان در آن مقطع مورد ارزیابی قرار گیرد.

به گفته مرکل، تا پایان ماه اکتبر، کارگروه باید پیشنهادهایی در مورد پذیرش هواداران در مسابقات ورزشی ملی ارائه دهد. در همین رابطه مرکل گفت: "شروع مسابقات قهرمانی فوتبال در ماه سپتامبر با تماشاگران در سکوها هیچ فایده ای ندارد. زیرا در صورت حضور آنها شاهد افزایش تعداد عفونت ها خواهیم بود و این موضوع می تواند یک علامت بد باشد. "

کد خبر 544340

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha