شهردار شهرکرد گفت: در بودجه امسال شهرداری ۱۵۵ پروژه عمرانی پیش‌بینی و از این تعداد تاکنون تخصیص اعتبار برای ۸۷ پروژه انجام شده است.

شهركرد

به گزارش همشهری آنلاین ایرنا، بهادر عبدالغنی اعتبارات شهرداری شهرکرد در سال‌جاری  را ۲ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال دانست و افزود: امسال ۷۱ موافقت‌نامه‌ و ۴۵ در این شهرداری پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد ۲۱ طرح، سازمان عمران و بازآفرینی شهری چهار طرح و در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی هشت طرح تعریف شده است.

عبدالغنی یادآور شد: با توجه به پایان فصل کاری در شهرکرد باید نسبت به تکمیل و بهره‌برداری طرح‌های عمرانی شهرداری تا آبان‌ماه ۹۹ اقدام شود.

همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۲۶۲ طرح با دو هزار و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و ۴۴۸ نفر اشتغال‌زایی مستقیم در چهارمحال و بختیاری افتتاح و بهره‌برداری و همچنین ۸۶ طرح عمرانی با سه هزار و ۵۵۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

از این تعداد افتتاح و بهره‌برداری ۶۰ طرح با ۷۴۵ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی ۹۹ نفر و کلنگ زنی و ۱۴۸ میلیون ریال هزینه کلنگ زنی ۱۶ طرح با یکهزار و ۲۱۳ میلیارد و ۵۲ میلیون ریال مختص شهرستان شهرکرد است.

شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

کد خبر 544297

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار چهارمحال و بختیاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha