دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۱۵
۰ نفر

کریم اعظمی: هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس با گذشت ۲۳ روز از جدایی افشین قطبی، همچنان تصمیم نهایی خود برای انتخاب سرمربی جدید را اعلام نکرده‌است.

هرچند گمانه‌زنی رسانه‌ها به حمید استیلی خلاصه می‌شود، ولی جریان انتخاب سرمربی همچنان به کندی پیش‌ می‌رود و جلسه یکشنبه‌شب هیأت‌مدیره هم به دلیل مشغله‌کاری برخی اعضای هیأت‌مدیره لغو شد.

استیلی برای به عهده گرفتن پست سرمربیگری در اکثر زمینه‌ها با حبیب کاشانی به توافقات نهایی دست یافته ولی گویا انتخاب دستیار او به چالش جدیدی در باشگاه تبدیل شده و این موضوع اعلام رسمی انتخاب سرمربی پرسپولیس را به تعویق انداخته است.

این روزها بارها بحث حضور محمد خاکپور و افشین پیروانی در پرسپولیس آن هم به عنوان دستیار استیلی مطرح شده ولی این دو نفر در تازه‌ترین اظهارنظر اعلام کرده‌اند که از این باشگاه برای پذیرفتن سرمربیگری تیم پیشنهاد دارند.

چند روز پیش هم حبیب کاشانی اسم گزینه‌های مختلف داخلی و خارجی را مطرح کرد ولی اکثر رسانه‌ها به این موضوع پرداختند که مذاکره با آنها چندان جدی نیست و استیلی تنها گزینه مورد علاقه باشگاه به شمار می‌رود.

پیروانی: برای سرمربی شدن برنامه دادم

افشین پیروانی و محمد خاکپور در گفت‌وگو با همشهری از پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای پذیرفتن سرمربیگری این تیم خبر می‌دهند. پیروانی می‌گوید: «با مسئولان باشگاه حرف زدم و آنها پیشنهاد سرمربیگری دادند که من هم برنامه‌هایم را ارائه دادم. فعلاً‌ هم چیزی مشخص نشده و باید صبر کنیم تا جلسه هیأت‌مدیره برگزار شود.»

پیروانی در پاسخ به این سئوال که آیا حاضرید به عنوان دستیار استیلی در پرسپولیس فعالیت کنید، می‌گوید: «برخلاف مسائلی که عنوان می‌شود، با استیلی اختلافی ندارم ولی در مورد این سئوال فعلا حرف نمی‌زنم تا تکلیف سرمربی مشخص شود.»

محمد خاکپور هم در این مورد می‌گوید: «باشگاه از من خواست تا برنامه‌هایم را بدهم و اطلاعی ندارم که آنها چه تصمیمی خواهند گرفت ولی قبل از آنکه سرمربی به صورت رسمی انتخاب شود، صحبت نمی‌کنم.»

استیلی: سرمربی شدم

صبح روز گذشته دو مصاحبه متفاوت از استیلی روی خروجی خبرگزاری مهر و ایسنا قرار گرفت. مربی فصل گذشته پرسپولیس به خبرگزاری مهر گفته بود: «با کاشانی مذاکره داشتیم و نقطه نظرات و برنامه‌های خود را ارائه دادم اما هنوز توافق‌نهایی صورت نگرفته و قرار است با حضور من در جلسه هیأت‌مدیره، همه چیز مشخص شود. این جلسه باید یکشنبه‌شب برگزار می‌شد ولی آقای سعید‌لو مشغله کاری داشتند.»

خبرگزاری ایسنا اما این جملات را از زبان استیلی روی خروجی خود فرستاده بود: «طی جلسات متعددی که با کاشانی داشتم سرانجام برای سرمربیگری در پرسپولیس با او به توافق رسیدم.

قرار است مدیرعامل باشگاه از دیروز کارش را برای بستن تیمی قدرتمند آغاز کند.»البته این مصاحبه بعد از مصاحبه استیلی با خبرگزاری مهر، روی خروجی خبرگزاری ایسنا قرار گرفت و این احتمال که استیلی به عنوان سرمربی جدید انتخاب شود بسیار زیاد است.

باشگاه، سه‌شنه حکم می‌دهد

مسئولان باشگاه پرسپولیس طی چند روز اخیر بارها اعلام کردند که سرمربی به زودی مشخص می‌شود، ولی جلسات هیأت‌مدیره برگزار نشد تا انتخاب سرمربی به تعویق بیفتد.

دو عضو هیأت‌مدیره باشگاه نیز در تازه‌ترین اظهارنظر خود اعلام کردند که سرمربی در نهایت تا عصر سه شنبه انتخاب می‌شود هرچند که تعجب‌آور نیست بازهم چنین اتفاقی روی ندهد.

فرخزادی یکی از اعضای هیأت‌مدیره می‌گوید: «استیلی و پیروانی بیشترین رأی را در هیأت‌مدیره دارند و قرار است کاشانی پیشنهادش را به سعیدلو ارائه دهد.»

وی در ادامه در خصوص انتخاب سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید: «برای قطعی شدن انتخاب سرمربی و صدور حکم‌نهایی امروز جلسه هیأت‌مدیره نیز در این مورد برگزار و تصمیم‌نهایی گرفته می‌شود.»

حسن بیادی دیگر عضو هیأت‌مدیره نیز در این مورد تاکید می‌کند: «جلسه هیأت‌مدیره چند بار بنابر دلایل مختلف عقب افتاد ولی اگر اتفاق خاصی نیفتد امروز سرمربی جدید را انتخاب می‌کنیم.»

استیلی اختیار تام خواست

استیلی در جلسه روز دوشنبه از کاشانی برای هدایت سرخپوشان اختیار تام خواست. او که در یک قدمی نیمکت پرسپولیس قراردارد، فهرست بازیکنان مورد نیاز برای فصل آینده و همچنین لیست مازاد را به کاشانی ارائه داده است.

البته پیروانی و خاکپور هم برنامه‌های خود را به مدیرعامل داده‌اند ولی آنها نسبت به استیلی شانس بسیار کمی دارند.

طبق آخرین اخبار، استیلی برای انتخاب دستیار روی محمد پنجعلی نظر دارد و حتی مذاکراتی را هم با او انجام داده است، همچنین گفته می‌شود که استیلی با حضور پیروانی در پرسپولیس مخالف است.

پنجعلی در مورد مذاکره‌اش با استیلی می‌گوید: «با استیلی صحبت کردم و او دوست دارد که از قدیمی‌های پرسپولیس کمک بگیرد. من هم هر کمکی از دستم برآید برای موفقیت این تیم انجام خواهم داد.»

کد خبر 54422

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز