تیم‌های بهداشتی و درمانی استان قزوین در نیمه دوم شهریورماه به مدت یک هفته در شهرستان هامون سیستان و بلوچستان برای ارائه خدمات داوطلبانه پزشکان، ویزیت رایگان مردم و توزیع بسته‌های معیشتی مستقر خواهند شد.

هلال احمر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: وقوع خشکسالی و بحران آب در استان سیستان و بلوچستان باعث مشکلات جدی بهداشتی، درمانی و معیشتی در این استان شده است و متاسفانه هموطنان سیستانی تحت تاثیر این بحران قرار گرفته و نیازمند کمک‌های انساندوستانه هموطنان عزیز هستند.

حسن آصفی افزود: با توجه به عملکرد بسیار خوب استان در دوسال گذشته، امسال نیز قزوین به عنوان معین شهرستان هامون استان سیستان و بلوچستان انتخاب شده است تا خدمات درمانی، بهداشتی و معیشتی خود را به مردم این منطقه ارایه کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین تأکید کرد: دارو، مخزن آب، بسته‌های غذایی و بهداشتی، آرد و همچنین احداث سرویس‌های بهداشتی از جمله نیازمندی‌های آسیب دیدگان عزیز در سیستان و بلوچستان است.

وی افزود:امیدواریم با مساعدت و همکاری تمامی خیران و تشکل‌های مردم نهاد استان بتوانیم قسمتی از نیازهای هموطنانمان را در این استان، برطرف کنیم.

کد خبر 544112

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha