مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از ۱۵ شهریورماه تمام مدارس بازند و مدیران و معلمان در مدارس حضور دارند، اظهار کرد: حضور دانش‌آموزان بر اساس وضعیت منطقه اعلام می‌شود.

کلاس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فرحناز قائد امینی با تاکید به اینکه ارائه آموزش در مناطق مختلف براساس وضعیت شیوع کرونا به صورت حضوری، نیمه حضوری، غیرحضوری انجام می‌شود، گفت: ارائه آموزش غیرحضوری فقط از طریق  شبکه شاد نیست و باید از ظرفیت صدا و سیما، درسنامه‌های آموزشی، تولید محتوای آموزشی در قالب سی دی و همچنین برقرار تماس تلفنی با دانش‌آموز از طرف معلمان انجام شود.

به گفته وی، ۸۲ درصد دانش‌آموزان استان به شبکه شاد متصل هستند و نداشتن موبایل شخصی برای برخی از دانش‌آموزان  و یا دسترسی نداشتن به اینترنت نباید آموزش دانش‌آموزان را متوقف کند.

قائد امینی با تاکید بر اینکه در سال تحصیلی جدید با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و همچنین شیوع ویروس کرونا با مشکلات زیادی مواجه هستیم، گفت: مدیریت آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت باید مدیریت شرایط بحرانی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری به ابلاغ دستورالعمل برگزاری کلاس‌های درس و فعالیت مدارس که از سوی وزارتخانه به استان‌ها و مدارس ابلاغ شده اشاره کرد و گفت: باید این دستورالعمل بومی‌سازی شود و نمی‌توان بر اساس یک دستور العمل سراسری وضعیت را اداراه کرد.

به گفته قائد امینی، وضعیت برگزاری کلاس‌های درس در سطح مناطق آموزش و پرورش متفاوت است و باید روزانه براساس ارزیابی  وضعیت مناطق، برنامه‌ریزی انجام و در خصوص برگزاری کلاس‌های درس تصمیم گیری و اطلاع رسانی شود.

وی اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید ۱۴ هزار کادر آموزشی، ۲۱۰ هزار دانش آموز و ۴۲۰ هزار اولیا دانش آموز را زیر پوشش داریم که این جمعیت معادل دو سوم جمعیت استان است.

قائدامینی به کسب رتبه برتر استان در ثبت نام و توزیع کتاب درسی و ثبت نام دانش آموزان اشاره کرد و گفت: تمام زیرساخت‌ها برای برگزاری و اغاز فعالیت آموزشی مدارس در استان فراهم شده است.

کد خبر 544108

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار چهارمحال و بختیاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha