رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: یکی از پروژه‌های بسیار مهم و راهبردی شهرستان سروآباد تکمیل و بهره‌برداری از محور ارتباطی به کامیاران است که تا پایان شهریور ۹۹ عملیات اجرایی آن به اتمام می‌رسد و زیر بار ترافیک می‌رود.

جاده سازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بهرام نصراللهی زاده  اظهار کرد: محور ارتباطی کامیاران به سروآباد به طول ۹۰ کیلومتر از راه‌های مهم ارتباطی استان کردستان و غرب کشور به شمار می‌رود که ارتباط استان‌های جنوبی را به غرب کشور متصل می‌کند و ۴۵۰۰ متر آن باقی مانده که تا مهر ماه امسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

نصراللهی یادآور شد: آسفالت و تکمیل محور ارتباطی هورامان به پاوه در استان کرمانشاه در محدوده روستاهای سلین به ناو به طول ۱۰ کیلومتر در حوزه استحفاظی سروآباد از پروژه‌های مهمی است که تا پایان امسال ساخت آن به اتمام می‌رسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان اضافه کرد: عملیات آسفالت و بهسازی محور ارتباطی روستاهای جولانده و دیوزناو به عنوان ۲ روستای قطب تولید ماهیان سردآبی در کردستان که جنبه اقتصادی مهمی دارد و در رونق و شکوفایی این منطقه تاثیر گذار است نیز آغاز شده است.

کد خبر 544094

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha