مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
۰ نفر

همزمان با گرامیداشت هفته دولت با حضور استاندار فارس،مجموعه تابان عرش ایرانیان به عنوان بزرگ‌ترین کارخانه تولید لوازم خانگی جنوب ایران به همراه ۶ طرح عمرانی و زیرساختی در شهرک صنعتی مهر به بهره‌برداری رسید.

افتتاحیه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این کارخانه که با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی راه‌اندازی شده، در فاز نخست ظرفیت تولید روزانه سالانه ۸۰هزار عدد جاروبرقی و آب میوه‌گیری را دارد که در مراحل بعدی فاز توسعه نیز سایر لوازم برقی نظیر چرخ گوشت، همزن، خردکن، غذاساز و... تولید خواهد کرد.

این مجموعه صنعتی در زمینی به مساحت ۲۰۰۰۰ مترمربع راه‌اندازی شده و در مرحله نخست برای ۵۰نفر به صورت مستقیم و ۲۵۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است و در فازهای بعدی ظرفیت تولید سایر لوازم برقی پرمصرف در کشور را خواهد داشت. با توجه به نزدیکی شهرک صنعتی مهر به خلیج فارس، افق مناسبی برای صادرات محصولات این مجموعه صنعتی نیز فراهم شده و قطعا صادرات نیز در دستور کار صاحبان این کارخانه خواهد بود.

در این کارخانه از جدیدترین فناوری‌ها استفاده شده و با توجه به کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، این محصولات تولیدی می‌توانند جایگزین مناسبی برای برندهای خارجی باشند.

کد خبر 543878

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha