درخواست جدایی مسی از بارسلونا باعث شده تا صف‌های خرید عجیبی برای مسی تشکیل شود.

لیونل مسی

به گزارش همشهری آنلاین درخواست جدایی مسی از بارسلونا کافی بود تا همه تیم‌هایی که این جدایی را غیرممکن می‌دانستند برای او صف خرید تشکیل دهند. فوق ستاره فوتبال دنیا از 5 تیم مطرح فوتبال اروپا پیشنهاد داد.  پپ گواردیولا در جلوی صف قرار دارد و سولسشر از یونایتد، پیرلو از یوونتوس، توخل از پاری سن ژرمن و کونته از اینترمیلان پشت سر او ایستاده اند. 

 نکته جالب اینکه بسیاری از باشگاه‌های مطرح ورزشی دنیا حتی در رشته های مختلف ورزش  با انتشار عکسی از مسی در لباس‌های مختلف ورزشی به نوعی به اهمیت جایگاه او در جهان ورزش اشاره کرده‌اند. از شیکاگو بولز در لیگ بسکتبال آمریکا تا تیم اتوموبیلرانی فرمول یک هوندا که با این تصویر به شایعات درباره جدایی مسی از بارسلونا واکنش نشان داده است و البته به شوخی خواستار به خدمت گرفتن این ستاره دنیای ورزش شده است.

این در حالی است که همچنان گفته می شود مسی در صورت برکناری بارتامئو در بارسلونا خواهد ماند. نبرد مسی و بارتامئو در واقع نبرد جمعیت کثیری از علاقه مندان به فوتبال در دنیا و مدیری است که یک تنه در حال مقاومت است. این طرح عجیب هم  به نوعی نمایانگر رابطه مسی و بارتامئو است.

کد خبر 543833

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha