مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به اینکه روزانه ۲۲۹۰ بار اعزام قطارهای مترو در خطوط مختلف انجام می‌گیرد، گفت: آمار مسافران مترو با اجرای طرح افزایش نیافته است.

کرونا در ایران-مترو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره آمار مسافران مترو تهران از ابتدای هفته تا کنون همزمان با اجرای طرح ترافیک در پایتخت، اظهار داشت: آمار مسافران مترو با اجرای طرح ترافیک تغییر چندانی نسبت به هفته گذشته نداشته و تقریباً مشابه هفته قبل است.

وی افزود: روزانه حدود یک میلیون نفر در پایتخت به طور متوسط جهت تردد از مترو استفاده می‌کنند که البته طی ۶ ماه گذشته با شیوع کرونا آمار مسافران کاهش یافته و ۵۰ درصد کمتر از قبل از آغاز شیوع کرونا شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره تمهیدات مترو تهران همزمان با بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی گفت: در حال حاضر با حداکثر ظرفیت، مترو تهران در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است و روزانه ۲۲۹۰ بار اعزام قطارها در خطوط مختلف انجام می‌شود و این روند در زمان بازگشایی مدارس ادامه خواهد داشت.

نوبخت ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری‌های امام حسین (ع) و شهادت این امام و یارانش گفت: ایستگاه‌های مترو همزمان با آغاز محرم با تغییر همراه شده و سعی کرده‌ایم که هرچه بیشتر فضای ایستگاه‌های مترو متناسب با ماه محرم باشد.

کد خبر 543569

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha