مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
۰ نفر

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: با اجرای سوخت‌رسانی اینترنتی در قم این استان چهارمین استان سوخت‌رسان سیار کشور خواهد شد.

سوخت رسانی آنلاین

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر دوشنبه ۳ شهریور هم‌زمان با دومین روز از هفته دولت ۳ طرح مهم عمرانی شامل پروژه بوستان شهدای گمنام؛ جایگاه سوخت «سی ان جی» و پروژه تأمین آب شرب بخش دستجرد بااعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها گفت: طبق یک مصوبه قرار است طرح سوخت‌رسانی سیار و اینترنتی با ایجاد زیرساخت‌ها در قم اجرا شود. جایگاه سوخت سی. ان. جی برای این بخش اهمیت دارد چراکه در تأمین سوخت خودرو با مشکل روبرو بودند و با توجه به تردد مسافر از محور تفرش و ساوه به قم این جایگاه محل اصلی در تأمین سوخت مسافران خواهد داشت.

معاون استاندار قم افزود: این جایگاه با همکاری بخش خصوصی امروز به بهره‌برداری رسیده است و می‌تواند با توجه به افزایش قیمت بنزین و افزایش مصرف گاز سوخت موردنیاز هم اهالی و هم مسافران را تأمین کند. طبق جلساتی که در کارگروه انرژی داشتیم به توسعه زیرساخت جایگاه‌های سوخت هم در روستاها و هم شهرها تأکید شد و از سرمایه‌گذارانی که در این زمینه علاقه به سرمایه‌گذاری دارند استقبال و همکاری می‌کنیم.

وی از اینترنتی شدن سوخت‌رسانی استان خبر داد و گفت: در شورای ترافیک استان طبق یک مصوبه‌ای قرار است که در استان قم زیرساخت سوخت‌رسانی سیار و اینترنتی را تأمین کند و استان قم به‌عنوان چهارمین استان درزمینهٔ تأمین سوخت به‌طور اینترنتی و سیار بعد از استان‌های، اصفهان، مشهد، تهران باشد و قرار است سوخت سیار از طریق یک اپلیکیشن و اینترنت با یک تماس و ثبت آدرس موردنیاز سوخت متقاضی ارسال شود.

کد خبر 543348

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha