بررسی میدانی بازار خودروی پایتخت حاکی از ثبات قیمتی اکثر خودروهای داخلی در روز جاری نسبت به چهارشنبه هفته گذشته ۲۹ مرداد ماه است.

خودرو هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، امروز دوشنبه سوم شهریورماه در گروه سایپا، هر دستگاه تیبا صندوق‌دار، تیبا ۲ و ساینا بدون تغییر قیمت نسبت به چهارشنبه گذشته به ترتیب ۹۶، ۱۱۰ و ۱۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند.

با این حال قیمت پراید ۱۱۱، پراید ۱۳۱ و پراید ۱۳۲ هر یک با رشد یک میلیون تومانی به ترتیب به ۹۵، ۸۳ و ۸۴ میلیون تومان رسید.

در گروه ایران‌خودرو هر دستگاه سمند سورن ۱۹۰ میلیون تومان، پژو پارس معمولی ۱۷۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به ۱۶۵ میلیون تومان، رانا ۱۶۴ میلیون تومان، دنا پلاس ۲۶۴ میلیون تومان و شاسی بلند هایما اس۷ به ۵۹۵ میلیون تومان قیمت خوردند و هیچ یک از آنها نسبت به چهارشنبه گذشته افزایش قیمت تجربه نکردند.

با این حال قیمت سمند ال. ایکس با رشد دو میلیون تومانی به ۱۴۷ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ جی. ال. ایکس با رشد یک میلیون تومانی به ۱۴۶ میلیون تومان، پژو پارس با موتور تی. یو۵ با رشد دو میلیون تومانی به ۲۱۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ وی هشت با رشد یک میلیون تومانی به ۱۹۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ به ۲۰۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دستی با رشد دو میلیون تومانی به ۲۳۵ میلیون تومان، نوع اتوماتیک آن با رشد سه میلیون تومانی به ۳۱۳ میلیون تومان و دنا معمولی با رشد چهار میلیون تومانی به بهای ۲۲۴ میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند.

اظهارات کارشناسان بازار حاکی از رکود مطلق در بازار و انجام نشدن خرید و فروش خودرو است.

کد خبر 543335

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد علوی IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    19 69
    من از اقای فرشاد مقیمی مدیر عامل ایران خودرو بسیار تشکر می کنم‌ من یک پژو پارس معمولی 99خریدم و بسیار از کیفیت خودرو راضی هستم زنده باد شرکت ایران خودرو
    • مصطفی IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
      69 3
      ساقیت کیه عمو ؟!