مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
۰ نفر

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان گفت: در تعرفه عوارض شهرداری همدان برای شهروندانی که پس از سال ۹۷ فرزندآوری سوم داشته باشند ۱۲۰ مترمربع پروانه رایگان در نظر گرفته شده است.

شورای شهر همدان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، اکبر کاووسی دوشنبه ۳ شهریور در صحن شورای شهر همدان بر ضرورت برنامه‌ریزی شهرداری برای فرهنگ‌سازی فرزندآوری تأکید کرد و گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان باید در حوزه فرهنگ‌سازی فرزند آوری، برنامه داشته باشد. در تعرفه عوارض سال ۹۹ شهرداری همدان مصوب شد تا برای شهروندانی که پس از سال ۹۷ فرزند آوری سوم را داشته باشند، ۱۲۰ مترمربع پروانه رایگان در نظر گرفته شود که متأسفانه شاهد تبلیغ و تبیین خاصی در این زمینه از سوی شهرداری نبوده‌ایم.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر همدان افزود: البته این مهم باید پیوست‌های مختلفی داشته باشد، اما ضمن تأکید بر امام محوری که مقام معظم رهبری نگران آینده پیر جامعه ایران اسلامی هستند، باید به سمتی حرکت کنیم تا جامعه همدان را به سمت‌وسوی آینده جوان ترغیب کنیم. باید با همکاری، دانش و کمک اعضای شورای پنجم، طرحی مناسبی ارائه شود تا تدوین بودجه ۱۴۰۰ شهرداری همدان، عادلانه‌تر شود.

کاووسی همچنین از شهرداری همدان درخواست کرد در حوزه فضاسازی شهر به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان و ماه محرم، همت مضاعفی داشته باشد و شهر را به‌صورت مناسب‌تری پوشش دهند.

کد خبر 543246

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha