یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
۰ نفر

پناهگاه بارگاه سوم در کوه دماوند فعال بوده و در حال خدمات رسانی به کوهنوردان است.

دماوند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که در تاریخ ۱۵ مرداد یونس حیدری بخشدار لاریجان در نامه‌ای خطاب به رضا زارعی (رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی) از او خواست تا به دلیل شیوع ویروس کرونا، از ورود کوهنوردان به قرارگاه‌های این فدراسیون در کوه دماوند جلوگیری کند، اما مستنداتی نشان می‌دهد پناهگاه بارگاه سوم در حال خدمات رسانی به صعودکنندگان است.

پیش از این زارعی گفته بود که تمامی خوابگاه - پناهگاه‌های این فدراسیون در کوه دماوند تعطیل است و در نامه‌ای خطاب به رسولی (فرماندار شهرستان آمل) نوشت: تعداد زیادی از کوهنوردان برای صعود به قله دماوند از مسیر جنوبی که توسط شهرداری و شورای شهر رینه کنترل می‌شود، اقدام کرده اند و مسئولیت هرگونه اتفاق بر عهده این فدراسیون نخواهد بود.

علی محمد ساریخانی مسئول پناهگاه‌های فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی هم  اظهار کرده بود که پناهگاه بارگاه سوم تعطیل است و به غیر از ۳ نفر از کارکنان آن و مسئولان امداد و نجات، هیچ شخص دیگری در این پناهگاه حضور ندارد.

به تازگی فیلمی مدر فضای مجازی منتشر شده که   نشان دهنده حضور کوهنوردان در خوابگاه بارگاه سوم دماوند است. این درحالی است که مطابق اطلاعیه‌ نصب شده بر روی درب این پناهگاه، از تاریخ ۲۱ مرداد تا اطلاع ثانوی نباید هیچ خدماتی به کوهنوردان ارائه می‌شد.

کد خبر 543009

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha