استقلال با مصدومیت دو بازیکن خط دفاعی خود و اخراج دانشگر عملا برای دربی بی‌دفاع شده است.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین در فاصله سه روز مانده تا دربی حساس جام حذفی در مرحله نیمه نهایی اخبار خوبی از اردوی استقلال به گوش نمی‌رسد. فرهاد مجیدی در حالی باید شاگردانش را به مصاف پرسپولیس بفرستد که با کمبود شدید مدافع روبه‌رو شده است.

بعد از اخراج محمد دانشگر از سوی فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال باخیال حضور ۳ بازیکن در این منطقه از زمین دغدغه‌ای برای کنار گذاشتن مدافع خود نداشت اما حالا زوج خط دفاعی استقلال در داربی به بزرگترین علامت سوال سرمربی استقلال تبدیل شده است.

سیاوش یزدانی مدافع مصدوم استقلال که به تازگی شرایط حضور در میدان را به دست آورده بود و در دیدار برابر شاهین هم در ترکیب آبی‌ها قرار گرفت همچنان از مصدومیت همسترینگ رنج می‌برد  با این حساب او دربی جام حذفی را به دلیل ترس از تشدید مصدومیت از دست خواهد داد.

روزبه چشمی هم که در چند بازی اخیر توانسته بود به رهبر خط دفاعی آبیها تبدیل شود با توجه به مصدومیتی که در چند روز اخیر گریبانش را گرفته در دربی تهران غایب خواهد بود.

با این حساب و با اخراج دانشگر و حتی فرشید باقری، فرهاد مجیدی عملا باید از دو بازیکن جوان خود در دربی تهران استفاده کند؛ عارف غلامی و شاهین طاهرخانی. باید تا روز چهارشنبه صبر کرد و دید برنامه مجیدی برای خط دفاع استقلال چه خواهد بود. هر چند امروز هم دانشگر و هم فرشید باقری رسما عذرخواهی کردند تا اینطور به نظر برسد که مجیدی در نظر دارد تا آنها را برای بازی روز چهارشنبه به اردوی تیم فرا بخواند.

کد خبر 542935

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha