ماجرای غرامت قرارداد ویلموتس هر روز ابعاد جدیدی به خود می‌گیرد و آخرین آن میزان غرامتی است که برای متهمین این پرونده تعیین شده است.

ویلموتس

به گزارش همشهری آنلاین، دیروز سازمان بازرسی کشور اعلام کرد که تحقیقات خود را در خصوص پرونده مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی ایران به پایان رسانده و در گزارشی که به دادسرا ارائه کرده است ۸ متهم این قرارداد را معرفی کرده است.

بعد از ماجرای حکم فیفا علیه فدراسیون فوتبال ایران و ماجرای غرامت سنگین سرمربی بلژیکی برخی مدعی شدند که این رقم را باید رییس سابق فدراسیون فوتبال و  اعضای هیات رییسه آن پرداخت کنند.

در همین خصوص گفته می‌شود ماجرا به همین جا هم ختم نشده و در گزارش سازمان بازرسی به دادسرا، ۸ متهم اصلی این ماجرا باید دوبرابر مبلغ غرامت را بازگردانند. طبق ماده ۵۹۸ قانون مجازات اسلامی، ۲۳۰ میلیارد تومان برای اصل خسارت به بیت المال و ۲۳۰ میلیارد تومان هم جزای نقدی برای مقصران قرارداد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی درخواست شده است.

باید دید در نهایت ماجرای غرامت ویلموتس به کجا خواهد انجامید و آیا اعاهای اینچنینی در خصوص مجازارت مقصران این قرارداد به جایی خواهد رسید و یا اینکه این موج هم به زودی فروکش خواهد کرد.

کد خبر 542776

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha